ahhh, shit man wat lief... ben er helemaal emo van! mn hormonen gieren ook helemaal door mijn lijf nu.. (maar ehm, t doet wel erg pijn als je dat zo ziet...)
Oooh ik vond het ook zo leuk om te zien! Ik dacht dat hij in een hoekje zou gaan staan huilen ofzo, maar hij hielp gewoon mee! Helemaal onder de indruk was ie... schattig hoor Maaruh hoe ik die moeder erbij zag liggen vond ik niet echt hoopgevend..... Nog ff en ik ben ook..... Brrrr de zenuwen!
Heb even het filmpje gekeken.. WAUW! Wat was hij nerveus zeg, echt lief hoe hij reageerde he, toen ie eruit was hahaha.. als ik die meid zo hoor schreeuwen.. jaiks
nou meiden ik heb er al drie gekegen en ik schrok wel hoe die moeder lag te gillen hoor, vond t beetje overdreven. Oke het doet pijn maar door zo te gillen raak je gespanen en doet het alleen maar nog meer pijn. Niet de moed opgeven nu he
Hahaha gelukkig maar! Moet zeggen dat ik sowieso niet zo'n gillerd ben. En ik heb mn kerel moeten beloven dat ik niet zo bij hem om de nek zou hangen en smeken Dan wordt hij helemaal gek van onmacht ben ik bang.
mmm wil dis net op mijn gemak kijken en bij mij doet die het ook niet! misschien kijken te veel forum mensjes hahahahah
vreemd ik heb hem vanmorgen wel gewoon bekeken.. mischien later nog eens proberen. ach astrid ik ga je niet zeggen dat het helemaal geen pijn doet maar om nou zo te gillen, nou ja ligt ook en beetje aan het karakter per persoon he, geloof dat die filemon er wel van schrok hihi> Maar maak je niet druk meid, laat de bevalling gewoon over je heen komen, enne je mag best in je vriend's hand knijpen
Heb alleen het laatste stukje gezien en ik vond het geweldig, had tranen in mn ogen. En de eerste blik van de moeder, verbazing, zo van : ben jij het? Maar de echte try before you die is natuurlijk: zelf bevallen. Maar goed, is een beeeetje lastig voor Filomon....
Hahaha ja geknepen zal ie wel worden En verder laat ik het gewoon over me heen komen, heb geen keus. En als ik ergens slecht in ben is het afwachten Jullie zullen het wel lezen hoe het is gegaan
Ik heb het ook gezien! Moest en zou het zien haha Mn man kwam er speciaal voor roepen Vond het echt leif hoe Fillemon deed tijdens de bevalling,hij was echt zwaar onder de indruk! Ik zat zelf met haar al mee te puffen toen ze pufte en riep;Ik kan niet meer,ik wil niet meer! Ik zat zelf met een pijnlijk gezicht mee te kijken haha. Alsof ik daar zelf lag Vond het gaaf dat Fillemon daar zo aan mee heeft geholpen!
hahahahahaha wat leuk om te zien! hij ademde op het einde zo hard net of hij net bevallen was hahahahaha hij met zijn 10x o wat mooi hahahaah