Nou de huisarts heeft zelf nog gebeld en die zei direct dat ik wel met een halve mocht ophogen (25mcg) en over 4 weken nogmaals prikken. Fijn dat zij het wel gewoon serieus neemt! Ik heb persoonlijk niet zown goede ervaring met een internist aangezien ik zown 7 jaar geleden daar kwam en het bericht kreeg te mogen stoppen met de euthyrox omdat de te trage schildklier niet meer terug zou komen Naja je raad het al... half jaar later zat ik er mooi weer aan.... Natuurlijk is het zo dat niet alle internisten zo zijn maarja veel vertrouwen heb ik dus niet echt in dat ene zkh...
Ik ben al opgehoogd kleintje gebruikt nu al de helft van wat ik nodig heb dus netjes Hmmm dat is minder ik had juist met de ha meer problemen
Mijn tsh was nu 2 en ft4 15, kan beter.. Nu is ineens in het zkh een nieuwe richtlijn dat de endocrinoloog het overneemt tijdens zwangerschap. Dus daar gaan we nu weer op wachten.. Bij de vorige zwangerschap (mk) was de internist aan het twijfelen of ik van 0,125 naar 0,150 moest gaan.. Na de mk heb ik dit zelf al gedaan,.. Denk er nu over om zelf al op te hogen naar 0,175..
Bij een TSH boven de 1 zou ik altijd ophogen, bij een TSH van 2 misschien niet direct een heel tabletje, maar anders een halve. Hier met de HA het minste problemen, internisten heb ik niet zo'n hoge pet van op tot nog toe...helaas... Maar er zijn ook goede gelukkig!
Mijn ha wil mij niet begeleiden tijdens de zwangerschap en nu zegt de internist ook ineens dat hij het liever doorspeeld haja... Eerder waten er hier ook geen endocrinologen hoor.. Ga vanaf morgen ophogen met 0,025 (blauwe thyrax), en verder wacht ik de afspraak wel af..
Hier wou de internist me nu na 6 weken weer controleren maare ik had zoiets uh je hebt me nu in 1 week al 2 x verhoogt!!! Dus bel over een week gewoon op ben toch al wel wat meer moe maar ik eet nogsteeds bijna niet , alleen het nadeel mijn internist zit in Arnhem en ik ben verhuist richting Hengelo Overijssel dus dat is een best stukje rijden maar alles voor de gezondheid van de kleine