Ik zou 10 weken zijn

Discussie in 'Miskraam' gestart door NatureMom, 17 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NatureMom

NatureMom Lid

17 jun 2014
    31
    2
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gisteren de eerste echo gehad.. 10 weken zou ik zijn.
    Mega zwanger voelde ik mij, ik had alle kwaaltjes.

Echter was er dus niks niets te zien op de echo..
    Een lege vruchtzak meer niet. 😔
    Waarschijnlijk is het misgegaan met 7 wkn.
    Maar ik heb geen bloedverlies of buikpijn niks gehad de afgelopen 10 weken.. Het is zo onwerkelijk.
    Nu word ik nog gebeld door de VK.. Over wat ik wil doen..
    Wachten of pillen .. Ik ben nog het meest bang voor het bloedverlies denk ik.

Moest het even kwijt 😞

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Sterkte! Hier is het ook misgegaan en zit ik te wachten op de mk. Ook nog geen bloedverlies en ook ik voel me nog steeds zwanger.

3. NatureMom

NatureMom Lid

17 jun 2014
    31
    2
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jij ook sterkte !
    Hier ook nog steeds geen bloedverlies..
    Hoop ergens wel dat het spontaan komt.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Sterkte dames!:(

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik ook. Ik heb in aug 2013 een late mk gehad en dat is opgewekt met cytotec. daarbij had ik zoveel bloedverlies, want de placenta kwam niet mee dat ik de dag erna met spoed gecurreteerd moest worden. De gyn wilde deze keer direct curreteren, maar ik hoop dat mijn lichaam het gaat doen. Dat is toch beter voor je lichaam.

6. NatureMom

NatureMom Lid

17 jun 2014
    31
    2
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik wil geen cytotec..
    Ik denk dat ik afwacht tot maandag wat er gebeurd en als het niet spontaan komt dan wil ik gecurreteerd..
    Je hoort zoveel verhalen over de cytotec dat ik niet durf..

7. sophia1981

sophia1981 Actief lid

28 mrt 2014
    146
    0
    0
    Sterkte dames!

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

naturemom logisch dat je het hier even kwijt wil, wat verdrietig zeg!! Een ma komt zo hard aan, omdat je denkt dat alles goed is!
    Alles heeft voor en nadelen, ik vond tabletten zelf wel prettig omdat je dan niet hoeft af te wachten, maar het geeft geen garantie dat alles er in 1x uitkomt. Sterkte!!
    mamabri ah nee!! Sterkte!!

9. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Wat verdrietig, en wat onwerkelijk ook dat je je zo zwanger voelt en het er dan dus al niet meer lijkt te zijn. Veel sterkte!

10. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Wat vreselijk verdrietig... helaas ken ik je gevoel.

Cytotec heb ik ook nooit gedurft.
    Ben uiteindelijk twee keer gecuretteerd en daarna heel goed hersteld.

Ik hoop voor jou en mamabri op gauw een mooi wondertje... eentje die blijft! Maar eerst sterkte met dit verlies.

11. Anjou

Anjou Niet meer actief

#11 Anjou, 17 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jun 2014
    Sterkte!!! Na het nieuws dat het niet goed zit is het wachten op wat komen gaat erg onzeker

Hier gisteren hetzelfde nieuws te horen gekregen. Donderdag naar de Gyn om opties te bespreken. Voel me zo beduveld door mijn lijf. Vanmorgen kotsmisselijk, voel me volop zwanger maar helaas.

12. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Sterkte.. :(

Ik heb hetzelfde gehad. 2 dagen later laten curetteren. Het zat immers toch al 3 weken dood in mn buik.
    Geen pijn gehad daarna. Beetje zwaar gevoel in buik. Verder niks heftigs.

Nogmaals sterkte

13. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Veel sterkte :(

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het is niet mijn topic, maar wil jullie bedanken voor de lieve woorden.

15. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Wat een verdrietig nieuws :(! Sterkte!

Ik heb het zelfde nieuws 2 weken geleden ook gekregen. Vol verwachting ging ik naar onze 2e echo, ik zou 10 weken zijn. Bij 7 weken had ik een echo gehad, daar was een mooi kloppend hartje op te zien. Ik was super blij, ik dacht nu zien we echt een mini mensje en wie weet zien we het wel bewegen. inderdaad, we zagen een mini mensje, dat doodstil in mijn buik lag.. zonder hartslag. Dat beeld kan ik even niet loslaten. Het gevoel dat er dan door je heen gaat, wat een rollercoaster. Ik had besloten om een week af te wachten, na die week zou ik beslissen wat ik zou doen. Het kwam niet spontaan, zoals ik gehoopt had. Ik had besloten om toch voor Cytotec te kiezen om 2 redenen. 1, zo had ik het gevoel dat ik alsnog mijn eigen kindje "geboren" heb laten worden. De pijn (die te verdragen was) die ik heb gehad, heeft mij geholpen afscheid te nemen van wat zo gewenst was in ons leven. 2, er zitten risico's verbonden aan een curettage (ashermansyndroom) en dat risico liep ik liever niet. Ik heb namelijk altijd dikke vette pech, zul je net zien dat dit mij dan overkomt.

Ik heb echt veel verdriet van de MA. De vraag waarom? speelt 100x door mij hoofd.. en ook het schuldgevoel wat daarbij komt kijken. "Misschien had ik dit of dit niet moeten doen.." "zou het daar of daarvan kunnen komen.." Een verklaring zoek ik voor het plotseling stoppen van het hartje, wat ooit zou uitgroeien tot ons lief kleintje. Wat een verdriet als iets zo gewenst is.

Morgen moet ik op controle, het bloedverlies is heel veel minder geworden, dus het vruchtje zal idd afgestoten zijn. Ik heb het helaas niet kunnen onderscheiden van de stolsels :(! Ik wilde het begraven..
    Ik was ontzettend bang om cytotec te gebruiken.. maar op deze manier kon ik wel echt persoonlijk afscheid nemen. Voor ik ze inbracht heb ik nog een keer naar de echo foto's gekeken, gehuild, alles klaargezet voor "wat als" gebeurtenissen.. en ben zo in slaap gevallen. 2 uur later werd ik wakker van lichte krampen die steeds iets feller werden. Ik was heel bang om bloed te verliezen, maar ik wist dat dat ging komen. Ik heb een stuk minder bloed en stolsels verloren dan dat ik dacht dat er zou komen. Dus al met al is het mij heel erg mee gevallen! Ik zou, mocht het nog een keer voorkomen (dat hoop ik ECHTniet!) weer eerst voor cytotec kiezen. Zo kan ik het vredig afsluiten. Ik voelde me zo teleurgesteld en boos in mijn lichaam, dat die pijn mij een reet kon roesten..

Ik ben nogsteeds heel verdrietig, maar ben heel blij dat ik voor cytotec heb gekozen. Ik hoop dat morgen bij de controle ook echt blijkt dat mijn baarmoeder schoon is.

Sterkte en succes met je verlies! hopelijk heb je iets aan mijn verhaal.. knuff

16. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Afgelopen week hetzelfde meegemaakt..
    Uiteindelijk toch gekozen voor de cytotec (pillen) behandeling en die heb ik gisteren gehad... Dus ik begrijp je angst volkomen.

Sterkte...

17. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ook ik heb deze week op 17 juni hetzelfde nieuws te horen gekregen had tijdens de echo van negen weken....
    Fijn om dus met jullie even mee te kunnen lezen, praten.
    Ben er helemaal kapot van...
    T was na onze derde icsi poging eindelijk gelukt en nu dit weer....

18. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Oh Lets wat verschrikkelijk! Ik ben na ongeveer een half jaar zwanger geworden en ik vind het al erg, laat staan als je al zolang bezig bent :( wat naar!! dat gevoel dat door je heen gaat is onbeschrijfelijk. Hopelijk ben je snel weer zwanger Lets!

Heel veel sterkte en warmte toegewenst! knuff

19. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Ook ik heb 17 juni slecht nieuws gekregen bij de (eerste) echo: leeg vruchtzakje. Een jaar geleden was ik de eerste keer zwanger, helaas een gestopt hartje bij 11 weken, wat een ramp was dat! 9 maanden later weer zwanger en dan krijg je dít. Ben er even helemaal radeloos van.
    Waar ik vooral bang voor ben is weer een langzaam hersteltraject. Sinds de 1e miskraam (spontaan) was mijn cyclus meteen weer op gang, maar ik werd zo ontzettend ziek vanaf de eisprong tot aan het begin van de menstruatie. Het was zo erg dat ik uit pure wanhoop na 6 maanden aan de pil ben gegaan. Dat was ook geen succes, dus na 2 maanden ook weer mee gestopt. Twee maanden later zwanger met slechte afloop.
    Waar ik ook angstig voor ben is: als het vaker goed gaat dan fout en bij mij gaat het 2x op rij fout, dan kan het dus 4,5,6 keer fout gaan. Ik weet niet hoe ik dat volhoud!!
    Aanstaande woensdag 'zekerheid-'echo en dan denk dat ik de pillen ga vragen, dan gaat het iets meer gecontroleerd dan spontaan (gebeurde vorige keer midden in de nacht).
    Ik weet ook even niet hoe positief te blijven en vertrouwen te hebben.

Ik wens iedereen heel veel sterkte in deze nare tijden

20. jetje83

jetje83 Lid

25 jun 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb half februari bij de 12 weken echo hetzelfde nieuws gehad. Wij gingen op en top zwanger met alle kwaaltjes naar de echo.
    Ik heb 5 dagen afgewacht waarna wel doorgestuurd werden naar de gynaecoloog. Ik wou kijken of het vanzelf kwam maar dat ging dus niet.
    Ik heb toen gekozen voor een curettage onder plaatselijk verdoving als voorbereiding kreeg ik 2 tabletten cytotec. had geen idee wat ik moest verwachten. heb snachts flink gevloeid waarbij ik ook flinke stolsels heb verloren. Daar schrok ik wel een beetje van. volgende dag ben ik gecuretteerd. Viel mij heel erg mee.
    De nasleep en het herstel vond ik heftiger. Vooral geestelijk.
    Maar nu gaat het prima
    heel veel succes met je miskraam en succes met het herstel!

Deel Deze Pagina