hoi dames! vorige week hebben we een eindgesprek gehad in ons streekziekenhuis. zijn nu doorverwezen naar het radboud in nijmegen voor ivf. nu is het wachten op post van het radboud. hoelang duurde het allemaal bij jullie? xxx
Lig eraan hoe druk de reproductieve afdeling het heeft. Bij mij ging het heel snel. Een maand na aanmelden mocht ik op gesprek komen en maand of twee later starten.
Bij mij ging het dacht ik ook wel snel. Al gaat het voor je gevoel natuurlijk altijd langzaam. Kreeg een gesprek en daarna moet je naar een bijeenkomst waar je uitleg krijgt. Vervolgens mocht ik meteen starten.
Wij gingen van CWZ naar radboud en dat ging best vlot. Binnen 2 weken lag er post voor een afspraak. Eind mei laatste afspraak CWZ, 6 juli moesten wij opnieuw zaad inleveren en 14 juli kregen we groen licht voor ICSI-behandeling. We konden toen eind augustus beginnen en hebben zelf gekozen dat een maand op te schuiven ivm vakantie. Dus anderhalve maand voor start in radboud en daarna moesten wij nog anderhalve maand wachten voor de start v ICSI (maar alleen omdat we zelf nog even tijd wilde hebben om er aan te wennen, anders met een halve maand).
Je kunt inderdaad het beste even bellen over een paar dagen. Kan maar zo zijn dat je dan direct een afspraak kan in plannen. Hoe lang het duurt voor je van start kan is van meerdere dingen afhankelijk.
Bij ons ging het heel snel (ook radboud) Binnen 2 weken de intake gehad. Toevoeging: bij de intake toen bloedafname, echo en zaadanalyse gehad. Drie weken daarna de uitslag gehad (normaal is dat gemiddeld na 2 weken maar viel net in onze vakantie) Bij uitslag meteen groen licht om te starten. De pil meegekregen zodat ik alvast kon beginnen op de eerste cyclusdag. En dacht een 1,5 week daarna de voorlichting gehad waarbij we de rest van de medicatie meekregen. Ben uiteindelijk na 3 weken met de pil kunnen starten met de deca. Kortom, ging bij ons dus heel vlot.
Dankjewel dames!! Soow dat ging wel erg snel lvtje!. Hopelijk komen wij dit jaar ook nog aan de beurt!