chagrijnig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kat1981, 7 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Oei oei oei, madame is al de hele dag niet te genieten.

Een doorkomend tandje, de warmte EN het feit dat ze een slaapje heeft gemist omdat ze net in paniek wakker schoot omdat ze zich in het begin van haar slaapje op haar buik had gerold, en dus niet meer terug kon, zorgt voor een niet al te best humeur vandaag. Arm kind.;)

Het kindje van mijn zus is vandaag ook niet al te vrolijk.

Nog meer kindjes die niet te genieten zijn? Hangt het in de lucht vandaag?

2. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Mijn meisje is al sinds zondagmiddag niet te genieten. We hebben vorig weekend anderhalve dag met de familie op een vakantiepark gezeten. Dat ging hartstikke goed, maar misschien is ze toch een beetje overprikkeld!

Daarnaast vermoed ik ook dat ze last heeft van doorkomende tandjes!

En ik las ook in oei ik groei dat er weer een sprongetje aankomt (kan bij jou ook het geval zijn, aangezien ze ongeveer even oud zijn).

En dan misschien het warme weer... Zijn ze ook nog niet gewend van hun eerste maandjes ;)

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Blijkbaar hangt het in de lucht idd :( Hier heeft de dame met moeite 3 keer 3 kwartier geslapen vandaag, nadat ze om kwart voor 6 wakker was. Om half 8 na een hoop moeite weer in slaap eindelijk. Pff....

4. Humava

Humava Niet meer actief

Tara is niet chagrijnig maar slaapt wel de afgelopen 2 dagen erg slecht. Overdag telkens 45 min. Alleen vanmiddag 1.5 uur met kleine tussenstop. Gisterochtend al om 5.30 wakker. Vanmorgen zelfs al om 5uur wakker. Pff gelukkig na een klein beetje drinken weer gaan slapen tot half 8 maar is wel weer ff wennen na 2 weken van 20 tot(half) 7 geslapen te hebben

5. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Hier ligt ze nu eindelijk te slapen. Harley was zo driftig vandaag dat ze zichzelf continue bloottrapte en natuurlijk heb ik dan weer geen slaapzak voor de zomer. grrrrr....

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zowel de kleine van mijn zusje als ons meisje zijn al 2 dagen overdag onrustig.

7. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren heeft mijn dochtertje gehuild van 15 u tot 23u..
    We schrokken behoorlijk want dit heeft ze sinds de pepti voeding niet meer gehad.
    Daarvoor had ze dit elke dsg.:$

Verder was ze vandaag ook erg.mopprig denk door de warmte

Deel Deze Pagina