Meiden nogmaals bedankt voor jullie steun tijdens mijn "zwangerschap" en na mijn BBZ (buitenbaarmoederlijke zwangerschap). Er zijn nu twee weken voorbij nadat ze het vruchtje (wat intact en actief was) en mijn linkereileider hebben verwijderd. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het mij zoveel zou doen... Het ene moment ben ik mezelf (vrolijk en blij) en het andere moment kan ik zo in huilen uitbarsten. Maar goed dat is niet de reden waarom ik dit topic open.... Mocht je een zwakke maag hebben, dan raad ik je aan dit verder niet te lezen Nu na twee weken kreeg ik zomaar ineens zin in seks. Ik moet eerlijk zeggen dat mij dit verbaasde, want ik dacht zelf dat ik dit nooit meer zou willen Vriendlief was wel wat bezorgd, maar stond er in zijn geheel niet onwillig tegen over... We zouden het heel voorzichtig doen. Nog heel even de optie van een condoom gebruiken benoemd, maar dat achtte ik niet nodig De seks was heel fijn en prettig, geen pijntje gevoeld. Samen lekker in slaap gevallen en de volgende ochtend fijn douchen. Onder de douche merkte ik dat ik behoorlijk wat slijm verloor. Echt héél véél slijm. Dit stopte pas in de middag met een enorme klodder slijm (sorry). Het slijm was dus helder en ik kon hier mooie draden van trekken. Normaal zou ik van dit slijm heel vrolijk zijn geworden, want dat kondigde mijn eisprong aan.... (wel met minder slijm overigens). Maar ik wil nu even helemaal niet zwanger worden. Mentaal ben ik hier nog helemaal niet aan toe Ik had niet verwacht dat ik nu al eventueel weer een eisprong zou hebben (2 weken na de operatie). Nu mijn vraag: -Zou dit Cervixslijm zijn geweest of heeft onze vrijpartij het één en ander in mijn baarmoeder losgemaakt? HCG is overigens al bijna uit mijn lijf, maar nog niet helemaal. Gisteren nog getest en dit was echt een TUURstreepje... Ik weet niet of je met een tuurstreepje alweer een eisprong zou kunnen krijgen? In ieder geval 22 november moet ik terug naar de gynaecoloog voor controle. Zij had mij overigens gezegd 6 tot 8 weken te wachten met opnieuw proberen zwanger te worden. Ik zal daar toch straks niet aankomen en opnieuw zwanger zijn.... Ze zal wel denken wat een KONIJN! Ik hoor graag wat jullie vinden, denken en ervaringen!
oei, er is denk ik een hele grote kans dat dat idd je eisprong er 1 dezer dagen aankomt en dat je dus inderdaad zwanger kunt worden. Overigens bestaat er natuurlijk ook een grote kans dat je NIET zwanger blijkt, ieder maand ongeveer 25 % kans toch?! succes met het lange wachten in ieder geval
Misschien nog van je man, want je bent na de seks in slaap gevallen toch en niet naar de wc na de seks? Misschien dat het er allemaal nog uit moest...
@Sheba84 Ik ben wel degelijk naar het toilet geweest. Zeker nu, omdat het niet de bedoeling was om zwanger te raken. Normaal gesproken blijf ik na het klussen toch zeker 15 minuutjes liggen (al dan niet met de benen in de lucht). Wanneer ik niet aan het klussen ben plas ik altijd direct alles uit mijn blaas, aangezien ik liever geen blaasontsteking oploop (heb net nog een blaasontsteking gehad van de catheter )
Het zou denk ik best kunnen dat je je ei hebt gehad of snel krijgt. Als het zo is dan had het vast zo moeten zijn toch? Btw ik zit te grijnzen op de bank om KONIJN! Geweldig