Ik heb een filmpje gemaakt over tot nu toe onze onvervulde kinderwens, en wil deze graag hier delen.. Ik hoop dat er mensen zijn die er iets aan hebben net zo als ik verlangen naar een kindje - YouTube Liefs!
Ik kan misschien makkelijk praten nu, wij hebben een kindje... wij hebben ons wondertje mogen ontvangen. Maar ik kan me het gevoel van leegte, onzekerheid en verlangen nog heel goed terug halen.T is gewoon oneerlijk dat het zo moet gaan... Wij hebben nu ons klein donor-meisje en ik ben zo dankbaar hiervoor! ik wil je een dikke knuffel geven, en hoop met heel mijn hart dat t voor jullie weggelegd is!
jeetje, word er verdrietig van! vooral dat liedje ook! maakt wel duidelijk hoe heftig het is voor jullie, sterkte! Ik vind zelf het liedje van Niels Geuzenbroek erg mooi, Take your time Geeft mij hoop op iets moois en geduld hebben: soon you'll find the world at your feed
(ook al weet ik wel dat dit nummer eigenlijk is gebaseerd op dat je al zwanger bent en op de kindje wacht trouwens)
Sorry ging ff wat mis met het filmpje, nu even een goede link! En thnx voor de reacties.. dit doet een mens goed.. Dit filmpje is echt een manier om een beetje mn gevoel in kwijt te kunnen.. En heb hem ook gemaakt op take your time girl.. dit is ook een prachtig nummer.. maar vond ik niet gepast hier. omdat een jongen of een meisje beiden zo enorm welkom zouden zijn.. snap je.. liefs verlangen naar een kindje - YouTube
snap ik! Soms als ik het luister, luister ik het alsof ik dan de 'girl' in het liedje ben, die de tijd moet nemen, vast houden aan liefde en dat het snel allemaal goed komt
Ik hoop ook dat alles goed komt! Hier de link naar het filmpje op take your time: Verlangen, op take your time - YouTube
Poeh ik moest even een traantje wepinken. Ik hoop zo dat het mag voor jullie!!! Alle sterkte en alle geluk vanuit hier
Dankjewel allemaal.. En ik ik heb veel aan dit filmpje. hopelijk kan ik anderen er ook een hart mee onder de riem steken...