ik denk een klein stukje lopen, was nog geen 2 minuten, kan wel dacht ik.. net op dat stukje dat mensen zogenaamd schoon hadden gemaakt ga ik onderuit, daar was het dus spekglad, boem op mijn buik, op de stenen want het was daar 'schoon' nouja spekglad dus!.. veloskundige meteen gekomen en gelukkig klopte t hartje nog goed en was er niks aan de hand maar wat heb ik in de stress gezeten die paar minuten voordat ze er was ik ga niet meer naar buiten met dit weer, bah! het is leuk om naar te kijken maar niet om in te lopen!
Poeh kan me voorstellen dat je geschrokken bent hoor! Wat fijn dat de VK gelijk wilde komen en dat alles goed is met jullie kleintje. Ik viel maandag plat op mijn kont en van schrik een harde buik er achteraan. Schrok me rot en dan viel ik alleen nog maar op mijn kont.
Oei schrikken. Gelukkig is alles goed....Waarschijnlijk heb je de grootste klap met je handen opgevangen?? Tis misschien vooral de schrik? Ik zou lekker naar buiten blijven gaan hoor. Een frisse neus is hartstikke gezond. En vooral door de sneeuw lopen, daar glij je niet in uit!!
Pfff wat een schrik en dan nog precies op je buik ook Gelukkig is de VK gelijk gekomen, nou rustig aan vandaag. Ik vind het ook heel eng buiten.
het straatje leek echt schoon maar dat is dus gewoon ijs.. voortaan ga ik wel op een sleetje zitten, mag me vriend trekken
Bah wat zal je geschrokken zijn! Gelukkig is er niets aan de hand met je kindje en jezelf. Hier komt het ook heel vaak voor, denk je dat de stoep schoon is, ligt er nog een dikke ijslaag, zo ben ik dus met de fiets onderuit gegaan.. En dat was nog wel een gemeente/weg...
ohhh wat erg! en ik moet zo naar buiten! heb ook nog BI dus loop al niet gemakkelijk..maar moet echt mijn id ophalen bij de gemeente..
ja het is gewoon ijs mamalicious.. mensen moeten de sneeuw eigenlijk laten liggen dan is het niet glad vind ik. mijn moeder is ookal 2x onderuit gegaan op een stuk waar het 'schoon'leek
Aii dat is schrikken meid, doe aub voorzichtig! Ik ben eergisteren gevallen Gleed ook uit en viel volledig op mijn zij. Ben ook gelijk weer naar huis gegaan en ben languit op de bank gaan liggen en heb toen de VK gebeld. Heb nu het gevoel alsof er iets gekneusd is...straks voor controle weer naar de VK
Jeetje meid wat zul jij geschrokken zijn! Gelukkig dat alles ok is met de beeb, en met jou natuurlijk! Ik ben ook zo bang om te vallen... brrr... het is soms idd verraderlijk glad.
Oei, dat is even schrikken! Gelukkig maar dat de kleine goed ingepakt zit en er niks aan de hand is Ik vind het heerlijk met die sneeuw en zou écht niet binnen kunnen blijven. Heb dus maar goede schoenen gekocht en voorzichtig lopen, dat is tot nu toe gelukkig goed gegaan. Wel bang om te vallen, maar gewoon rustig aan, dan gaat het aardig
ik had ook goede schoenen en heel voorzichtig maar het zijn dus vooral die stukken die schoon lijken, kijk maar uit meis! voor je t weet lig je op de grond gelukkig is alles goed met mn ventje!
Bah wat zul je geschrokken zijn. Gelukkig is alles goed! Je kunt nog het beste op losse 'verse' sneeuw lopen, dat is meestal nog het veiligst.
Arme jij, ik zou ook zo geschrokken zijn.. pfff! Maar idd, probeer juist zoveel mogelijk de sneeuw op te zoeken. Als ik de keuze heb loop ik op de sneeuw, en bij stukken zonder sneeuw loop ik heel voorzichtig. Mensen die zo slim zijn om hun paadjes schoon te vegen, zouden ook zo slim moeten zijn er vervolgens zout op te strooien. Maar ja...
OOhhh, wat is dat schrikken inderdaad! Ik ben tijdens de zwangerschap ook 1 keer plat op mijn buik gevallen. Wat is dat eng!! Gelukkig had ik een (geleende) Angelsound in huis, tot die tijd nog niet gebruikt maar toen natuurlijk wel gelijk! Ik vind dat de stukken stoep die geveegd zijn, vaak gevaarlijker dan de stukken met sneeuw. Mensen vergeten te strooien en dan wordt het door sneeuw schuiven en zeker door vegen alleen maar erger. Dan kun je beter niks doen!
wat zul je geschrokken zijn zeg! gelukkig was alles goed met jullie! ik was van de week ook onderuit gegaan in de achtertuin, buiten kom ik verder al niet meer of onder begeleiding van mn man hihi. viel gelukkig op handen en knieen maar je schrikt echt! wij vegen het voor ons huis ook altijd! eerst goed wegschrapen en dan goed weg vegen dan is het echt niet glad meer maar veel mensen doen het maar half en dat maakt het glad! op verse sneeuw heb je inderdaad het meeste grip! en die snow steps van de anwb onder je schoen dat scheelt heeeel veel!