tsja...(Suus68update)

Discussion in 'Zwangerschap' started by Suzanne68, Dec 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Allereerst gefeliciteerd!

Toen ik net zwanger was van onze eerste icsi heb ik ook bloedverlies gehad en dit gedurende een week. Ik had toen ook die bollen. Na bloedonderzoek bleek mijn progesterongehalte niet goed en moest ik meer bollen gaan gebruiken. Gelukkig is het bloedverlies gestopt na die week. Deze hele uitleg is eigenlijk om te vragen of ze je bloedwaardes gaan opvolgen en de dosis gaan bijsturen indien nodig?

Heel veel succes in elk geval!

2. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

Jun 7, 2008
    1,037
    0
    0
    friesland
    Hoi!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb 4 miskramen gehad en de 5e zwangerschap kreeg ik ook utrogestan voorgeschreven ook ik heb de eerste weken regelmatig bloed verloren tot week 7 maar alles gaat super goed. Ik dacht misschien heb je wat aan mijn verhaal :) Ik hoop dat bij jou ook alles goed mag gaan!!

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Suus!!!!!!!!!!!!!!! Doe niet zo raar meid, je dinnetjes zitten maar een topic verderweg waar je alle steun van de wereld krijgt! En natuurlijk zouden wij het heel fijn vinden als je gewoon bij ons je ei kwijt kan ondanks je afwezigheid. En ik denk dat ik voor alle meiden spreek.
    Ik wil je feliciteren en ik ga zo ontzettend hard duimen dat je over 8 mnd een mooi beebje in je armen mag sluiten. Mocht het toch onverhoopt misgaan (waar we gewoon niet vanuit gaan) dan heb je ook je vertrouwde meiden om je heen die je kennen en je steunen.
    Maar ik kan niet voor jou beslissen ik kan alleen zeggen dat ik hoop dat je terug komt. Ik zal mijn mond houden omdat ik vind dat het jouw keuze moet zijn. (of je moet me toestemming geven;))
    Lieve Suus dikke knuf (ook voor R) en ik volg je gewoon hier maar liever in ons eigen topic natuurlijk!

4. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Bereke....ik heb ze ter ondersteuning...ze denk niet echt dat er wat mis is met mijn progesterongehalte,dus ik denk weinig kans,dat ze me er extra op gaan prikken.
    @Faith.....dank je wel voor je bemoedigende verhaal....kun je die stomme bollen trouwens ook te ver proppen?Want er bleef er 1tje een beetje hangen en die heb ik verder gepropt en nu ben ik bang dat ik wat stuk heb gemaakt :)
    @BB.....ik weet wel dat jullie met me meeleven....maar ik vind het gewoon moeilijk...omdat voor mij zwanger zijn vooral een boel stress is en niet iets blijs en er daar zoveel meiden zitten,die een moord doen voor alleen al zo'n roze streepje...dan vind ik het lastig om mijn onzekerheden uit te spreken.Maar je mag het wel vertellen hoor....

Verder voel ik me helemaal niet zwanger....ga zondag nog een testje doen en ben zo bang voor een minder duidelijk streepje.Ik heb echt nergens last van....behalve van huilbuien,maar dat is volgens mij van de spanning....

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Suus lieffie, ben je voor jezelf begonnen?:D
    Allereerst gefeliciteerd met twee streepjes, het zou fantastisch zijn als dit plakbeebje nou eens echt blijft plakken. Ik zal nog even niet te enthousiast doen, maar mijn hartje juicht hoor.

En jij moet vooral doen waar je je goed bij voelt. Tuurlijk ben je ook wat mij betreft heel welkom in ons topic waar je gewoon weer terug kunt komen. Maar dat is jouw beslissing.

6. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    *trippelt naar binnen, schudt de sneeuw uit haar haren , grijpt suus beet en knuffelt haar stevig*

lieve schat.. sluit me als eerste ff aan bij DD.. en verder je bent zwanger!! en in het kader van.. wij doen niet meer aan vager wordende streepjes en MKen.. blijf je ook gewoon zwanger!! zeker met behulp van die kutbollen zoals bekje ze lief noemt.

Dus je bent gewoon welkom hoor.. en ja, voor sommige meiden daar is het slikken.. maar dat wilt niet zeggen dat ze niet blij zijn voor je... xxx

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Suus lieverd allereerst ga ik je heel voorzichtig een dikke knuffel geven en ga ik met je mee duimen voor een hele goeie zwangerschap.....

Vindt het wel vervelend dat we nu met deze sneeuw steeds de deur uitmoeten om je op te zoeken in een ander topic maar ik snap het wel een beetje.....
    Vergeet niet lieverd dat alle (lees alle) meiden je een warm welkom terug geven in je oude vertrouwde topic en dat je even niet geschreven hebt betekend niet dat je er niet meer bij zou horen...... Doe waar je je prettig bij voelt maar ik hoop dat je heel snel al je geluk en verdriet weer met ons ouwe tangen, delen wilt.........

8. Suzanne68

Meiden....jullie zijn echt te lief!
    Maar als jullie het niet heel erg vinden blijf ik nog heel even veilig hier :) Hier zijn ook leuke jonge meiden :D bovendien heb ik nu iets wat ik altijd al wilde hebben: een heel eigen topic ;) En zo leer ik weer eens wat andere mensen kennen :p
    Maar serieus....ik vind het allemaal nog zo eng....ik moet zelf nog heel erg aan het idee wennen weer.Het streepje was voor mij voor het eerst echt een schok.Had echt gedacht dat het zwanger worden niet meer ging lukken.Ik was helemaal verbijstert.Zei alleen maar tegen Suusman....ja,zwanger dus.......mooi,ik ga weer verder met je kerstkado en ben zo naar boven gelopen om daarmee verder te gaan :D
    En misschien is het wel fijn voor de meisjes waarvoor het naar is als ze zelf kunnen kiezen of ze mijn gestress willen lezen of niet.

Werd vannochtend overigens wel misselijk wakkker.Nu al...maar misschien komt dat van de bollen?

9. Suzanne68

Ik weet niet precies hoelang mijn cyclus is,want die is niet echt regelmatig meer.Maar weet wel wanneer mijn ei was.Ik zit nu op 14 DPO en de foto is van 12 DPO.....beetje wazig,want mijn goede toestel is stuk.Maar best een knap streepje voor 12 DPO toch?In het echt is ie duidelijker.

View attachment 115654

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Mooi streepje Suus erg duidelijk voor 12 Dpo :)

11. Suzanne68

12. Suzanne68

@Koffie....ja he :)
    Ben wel heel blij,dat ik niet eerder ben gaan testen.Dat je eerst een paar dagen van die tuurstreepjes hebt.

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Suus dan geeft de cb met indicator ook al zwanger aan hoor!
    Mooi streepie!

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Mooie duidelijke streep hoor Suus!

15. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    He meid,
    Wat een naar verhaal, maar wat positief dat er weer een streepje staat! Hoop echt ontzettend voor je dat dit beebje zijn of haar tanden erin zet en mooi vasthoud.
    Knap van je dat je het probeert positief in te zien na zoveel ellende. Duim voor je!

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Suus! Ik heb je al gesproken maar die streep had ik nog niet gezien! Wat een mooie! Zo was hij bij mij ook..
    Morgen is hij even donker of donkerder dan de teststreep! ;)
    knuf knuf knuf knuf knuf KNUFFIE!!!

17. Suzanne68

@Desmo en BB....ja mooi duidelijk he...ben erg benieuwd naar de test van morgen.Deze was trouwens van 5 uur in de middag.En hij was er echt binnen 10 seconden.

@Collo.....met de nadruk op positief proberen te zijn hoor....bij elk krampje,rommeltje ,steekje denk ik al dat het weer mis is ;)
    Bedankt voor je felicitatie.

18. Suzanne68

@Lotus...ik hoop het.Vind het best eng om nog een testje te doen....terwijl ik als het nu mis gaat wel een hele vroege mk zou hebben,maar zou er toch heel verdrietig van zijn.

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Tuurlijk ben je ook verdrietig als het misgaat als je nog maar nét zwanger bent. Zwanger is zwanger.. zodra je test positief is heb je al dromen, hoop..
    En dat je er nog geen vertrouwen in hebt...ja...dat lijkt me ook logisch toch..
    Dit is trouwens toch eng, als je voor je nod test. Ik was drie kilo afgevallen van de zenuwen...;)

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Zat er ook zóóó weer aan hoor, in 10voud!;)

Share This Page