tsja...(Suus68update)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suzanne68, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Nou die 3 kilo kan ik makkelijk missen ;) die 30 die er weer aankomt dan weer niet ;)

Ik zou zo graag gewoon zorgeloos zwanger willen zijn.Positieve test en alleen maar wiehoe!Maar ja,dat zit er niet meer in.Ben echt zo jaloers op die meiden met een positieve test,die helemaal in de wolken zijn....

2. suuz09

suuz09 Bekend lid

14 jan 2009
    712
    272
    63
    Gefeliciteerd!
    Ik hoop dat alles goed blijft gaan voor jullie.

Liefs Suzanne

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat kan ook niet meer Suus, als je eenmaal een miskraam hebt gehad..maar het is wel om jaloers op te zijn ja!
    Misschien kom je alleen iets later op je wolkje aan..! X

4. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @Suzanne, wat zie ik nou 2 streepjes. Meis GEFELICITEERD! We hebben een tijdje samen gebabbeld ik weet alleen niet meer waar. Maar inderdaad het onbezorgd zwanger zijn zit er gewoon niet meer. Ik zelf na 3 mk's ben blij dat ons derde wondertje nu in de box ligt. Meis het is je zo gegund we gaan duimen voor je. Op een plakbeeb.

Veel liefs Nanny.

5. Suzanne68

@Lotuss....misschien moet ik het maar zo gaan zien ....wat later op het roze wolkje.
    @Nanny....hey!wat fijn om te horen,dat je een kindje hebt gekregen.Kan me ook herinneren,dat we een tijdje contact hebben gehad in het begin.Gefeliciteerd!Jouw verhaal geeft mij ook weer moed.Is het "vanzelf"goed gekomen of heb je ondersteunende medicijnen gehad?

6. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @Suzanne, het is vanzelf helemaal goed gekomen geen medicijnen niks!, ze hebben ook geen reden kunnen vinden voor de mk's. Pure pech.Heb ook een goede zwangerschap gehad ( wel met de nodige spanning ) ook veel controle gehad dat was wel fijn. Ik heb in het begin wel bloedverlies gehad, dus de schrik zat er goed in maar het is helemaal goed gekomen.

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Suusje, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd met het prachtige streepje meid.
    Een zorgeloze start van zwangerschap zit er voor mk-meiden niet meer in, en dat is idd heel jammer. Het zullen hele spannende weken voor je worden. Hier wordt geduimd!

8. Suzanne68

@Nanny....kan me zo goed voorstellen dat je je met jouw geschiedenis rot schrikt als je weer bloed verliest.Ik ben echt zo blij voor je dat het uiteindelijk goed gekomen is.Alhoewel dat het verdriet van de mken natuurlijk niet weg maakt.

@Natas....dankjewel!:)

Ga morgenochtend weer testen.Vind het wel erg eng.Ben ook alleen hier,want mijn man is t/m kerstavond weg voor een grote klus.Dus ik hoop op een even donker of donkerder streepje.
    Heb wel heel erg last van mijn darmen en wat buikpijn.Tenminste ik hoop dat het mijn darmen zijn.Ik vind mezelf tot nu toe er verder vrij rustig onder.Af en toe schiet er wel wat paniek in mijn hoofd,maar heb het aardig onder controle.

9. Suzanne68

:(...veel lichter streepje...

10. Suzanne68

En nu?Ik denk dat het niet goed is,maar zeker weten doe ik het niet.
    Doorgaan met de bollen en morgen weer testen?Heb geen tests meer in huis en natuurlijk is het zondag :(
    Ik vind het echt k*t dit.:x Wel beter nu mis,dan een paar weken verder.....

en kan mijn man pas om een uur of 11 bereiken....

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Wat klote he Suus...:(
    Had zo gehoopt op een donkere streep!
    Ik weet het ook niet, of je met de bollen door moet gaan en opnieuw testen. Een lichtere streep klinkt inderdaad niet goed.
    Verdorie, het is niet eerlijk, het is gewoon jouw beurt!

12. peppy37

peppy37 Actief lid

12 apr 2010
    145
    0
    0
    Beste Suzanne,

je kent me niet, maar ik kwam je topic tegen en volgde het de laatste dagen. Ik duim ontzettend hard voor je. Ik zie dat je in Gouda woont. Het is een koopzondag vandaag in Gouda, dus als het je kan helpen, zijn de winkels open. Ik hoop heel erg dat een nieuwe test good nieuws brengt.

13. Suzanne68

Lieve Lotuss....dankjewel voor het meeleven.
    @Peppy...wat lief dat je me er op wijst.Ik woon in een gehucht bij Gouda en als ik zo eens naar buiten kijk rijdt er geen tot weinig bus.

Op zich is dit natuurlijk niet eens een mk,maar ben echt wel heel verdrietig.Nu weet ik uit ervaring dat ik me over 2 daagjes wel weer beter voel.Dan maar volgend jaar een kindje krijgen.

Oja,ik heb ook ondertemperatuur....ik was zo aan het zweten en had het heel koud ,dat ik die gemeten heb.35,2 en na een paar uur slapen onder 3 dekbedden(kreeg het maar niet warm) 35,3.

Ik ga lekker niks doen vandaag...beetje in mijn bed liggen en af en toe met de hond de sneeuw in.Er ligt hier echt heel veel.Wel 2x meer als er lag.Ik heb een klein hondje en die zakt er helemaal in weg.:D

14. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    He verdorie Suus nu zit je weer in de zenuwen.....

Ik had zo gehoopt op een hele donkere streep....

Verwen jezelf een beetje vandaag, denk aan je..........knuffie

15. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    Suus ik snap dat je je rot voelt, maar volgens mij zegt het niets als je streepje iets lichter is. Deze zwangerschap had ik ook lang een heel licht streepje en die werd niet elke dag donkerder, pas na een week had ik een duidelijke test.
    Ik zou dus gewoon doorgaan met de progesteron want volgens mij kan je echt niet aan een test aflezen hoe het met de zwangerschap gaat. Wanneer krijg je je eerste echo?

16. Suzanne68

@Faith...dankjewel.Maar zelf denk ik dat de combinatie lage temperatuur en stuk minder donkere streep niet veel goeds belooft.
    Ik blijf voor de zekerheid nog wel de bollen gebruiken tot ik weer kan testen.Maar bij mij is een lichter wordende streep nog nooit goed nieuws geweest....en deze is een heel stuk lichter.
    Ik zie het morgen wel.In dit tempo verwacht ik morgen een bijna verdwenen streep.

17. Suzanne68

Oja,en wat goed dat je nu al 18 weken bent!
    Als ik nog voor een echo mag,dan mag ik met 7 weken.Bij dikke stress mag ik altijd wel iets eerder.

18. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    oke ik hoop dat het gewoon goed is! ik duim voor je!

19. Suzanne68

@Faith....dankjewel!

20. Suzanne68

#60 Suzanne68, 19 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 dec 2010

Deel Deze Pagina