tsja...(Suus68update)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suzanne68, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

2. Suzanne68

Hm ....nu ik zo zelf de foto zie is hij niet zoveel lichter dan ik dacht....wel lichter,maar toch.Het streepje lijkt ook wel dunner.Misschien dat het daarom lichter lijkt.Het is iig niet donkerder.En zo maken we onszelf nog gekker dan we al waren ;)
    Nou ja,ik stouw nog wel gezellig een paar bollen erin en we zien het wel.

3. Suzanne68

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Jeetje Suus, is die onderste van vandaag? Die is inderdaad lichter.... Maar volgens mij hoeft dat helemaal niets te betekenen hoor, dus ik duim gewoon door voor je!!

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Woont er niemand in de buurt die testen voor je heeft?? Anders zit je jezelf helemaal gek te maken en dat doe je toch al, jou kennende ;)
    Maak je nou niet te druk, een streep is een streep en hij staat er nog steeds!!

6. BB10

BB10 Niet meer actief

Suus HCG kan nog schommelen zo vroeg hè. (kijk maar naar de testen van Sammie88 die werden ook eerst lichter) Dus het hoeft niets te zeggen. Ik hoop dat hij snel weer donkerder wordt!

7. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    en testjes droger altijd veel donkerder op he! Ik denk dat dat testje van vandaag morgen ook een stukje donkerder zal zijn dan nu.

8. Suzanne68

@Iedereen...bedankt voor het meekijken en denken.
    @BB....ik kan de testjes van Sammie niet vinden.Maar wel bedankt voor de geruststelling.
    @vlijtigliesje.....hm,misschien is dat hier ook wel dan.Maar zag de streep ook veel later opkomen dan van de week.En die lage temp maak ik me ook wel zorgen om.
    @Bebekje.....tssss....ik is geen stresskipje ;)

9. BB10

BB10 Niet meer actief

10. Suzanne68

Dankjewel voor het linkje.
    Ik zie het.Ik ben bang dat ik toch niet veel meer kan doen dan morgen afwachten.Ik heb er geen goed gevoel meer over.
    Oja @Bebek.....nee,ik zou niet weten wie er testjes heeft.Zal ik bij alle buurtjes aan gaan bellen?:D

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik heb er nog wel 1 Suus maar daar heb jij niets aan sorry!

12. Suzanne68

Aaaah,die kun je toch best komen brengen met je slee :D

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Hahaha ja bijna!

14. Suzanne68

Flauw hoor :p

15. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    hoi, ik heb niet alles bijgelezen maar wil toch even nog reageren op de bloedonderzoek waarmee je het topic opende. Misschien moet je vragen wat je exacte bloedwaarden zijn voor je schildklier. Bij ligt de Ft4 (belangrijkste) waarde nog net binnen de normaal waarde, maar de TSH was wel verhoogd. Maar vaak kijken ze daar niet naar, als je Ft4 maar ok is. Maar een hoge TSH betekend dat je lichaam meer Ft4 wil hebben. Na aandringen zit ik nu aan de medicatie, ben minder moe en heb sinds de pillen geen miskraam meer gehad. (vmk-ma 9,5 week, ma 7 week gezonde zoon. Toen vmk, ma 9,5week en nu zwanger van de 2e).

Heel veel succes en ik hoop dat de plakpillen helpen!

16. Suzanne68

Hoi Miek,

Ze hebben mijn hele schildklier uitgezocht,dus niet het standaard onderzoek wat je in een normaal zkh krijgt.Of zoals de dokter zei: we gaan kijken of je schildklier geen dingen aanmaakt ,die je vruchtjes als iets zien als iets wat afgestoten moet.Dus ik heb er alle vertrouwen in,dat het goed gedaan is.Vooral omdat we van tevoren een gesprek hebben gehad wat ik allemaal nagekeken wou hebben.Had een lijstje van Trees gehad.

Groetjes,
    Suzanne

17. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @suzanne, Meis je hcg kan nog schommelen hoor, ikzelf testte in de middag duidelijker dan in de ochtend. Maar ik snap de spanning. Ga nog harder voor je duimen. X

18. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ok gelukkig, dan is er in elk geval goed naar gekeken. Wordt niet vaak gedaan helaas :(

19. Suzanne68

@Miek....ik kreeg het in het zkh waar ik eerst liep ook niet voor elkaar.Bij het Geertgen kwamen ze er al een beetje zelf mee.

Mijn gevoel zegt nog steeds dat het mis is,maar toch heb ik een beetje hoop dat er morgen weer wat donkerders op het testje staat.

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh meid! Ik ga zo voor je duimen dat je morgen gewoon een donkerder streepje hebt.

Deel Deze Pagina