tsja...(Suus68update)

Discussion in 'Zwangerschap' started by Suzanne68, Dec 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

whaha :D!

Ik lust sinds de plakbollen ook geen kwark meer ;)

;)

En is het gaslek al verholpen? Heb je wel verwarming? Ik zou in ieder geval geen vuurtje stoken, mocht je dat van plan zijn ;).

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    *Leutje hoopt dat Suus 9 maanden lang misselijk blijft * ;)

Whahaha nou dat klinkt ook niet lief, nou ja meid je weet wat ik bedoel :D

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Trees....mijn huis staat er nog.Het lek is gedicht denk ik ,want ze hebben het gat weer dicht gegooit en ik heb weer gas.Heb toch chinees gehaald,want daar had ik zo'n trek in.kwartier naar het centrum gelopen en weer terug :DNa 1 bordje zat ik propvol ;) heb de rest maar in de vriezer gestopt.

@Koffie....ik hoop ook heel lang misselijk te zijn.Maar dan deze keer wel voor een goed doel.dan vind ik het niet erg.Maar als ik mag kiezen doe me dan maar een goede zwangerschap zonder misselijk :D

Verder vergeet ik de hele tijd dat ik zwanger ben....dan denk ik opeens :eek:ja,ik ben weer zwanger.Maar dat gaat vast over als de verschijnselen de hele dag zijn en niet alleen 's ochtends.

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Dat is fijn om te lezen! En ja natuurlijk blijft het eng, het zou zo fijn om maar snel een goede echo te hebben gehad! Dan gaat het vertrouwen wel groeien. Ik geniet zeker van mijn zwangerschap in die zin dat ik het heel bijzonder vind en het allemaal weer heerlijk vind! Maar anderzijds merk ik dat ik me niet meer 100% kan geven ofzo, ergens heb ik altijd het idee dat het zo weer afgelopen kan zijn, dat het allemaal toch niet zo mag zijn. Dat is echt anders dan bij mijn eerste zwangerschap. Maar goed het vertrouwen groeit wel heel erg doordat mini er nu lustig op los schopt!

Plakkerdeplak bollen - maar dan de baby hihi :D

5. Suzanne68

Vertrouwen in de goede afloop wegens niet misselijk wakker worden : -1

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Kwaaltjes komen en gaan he Suus, is normaal... ik maakte me ook bezorgd als ik niets voelde. Had ik ineens geen pijn in m'n borsten meer..ieks!! Kwam later gewoon weer terug. Misselijk was ik bijna niet.
    Hopelijk ben je straks weer zo misselijk als een hond...;):D

7. Suzanne68

Ik heb hier 2 bijna witte sensitesten voor mijn neus liggen.
    Dus...
    Moet ik nou nog een kruidvattest halen?Of kan ik er wel vanuit gaan,dat het weer niks is?Probeer het Geertgen te bellen,maar die hebben lunchpauze.

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Aaah nou ja zeg! Kunnen ze in jouw geval geen bloedtesten doen zodat je dat geklooi met testen niet hebt? Ik blijf duimen hoor, potverdorie het is je zo gegund!

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    :( :( :(
    Ik heb nooit sensitesen gebruikt Suus. Alleen Kruidvat.
    Ik zou toch nog met kruidvat testen denk ik, dan heb je het beste vergelijk. Wat een onzekerheid zeg....balen...

10. Suzanne68

Ik ga nog ff naar het KV en doe nog zo'n testje,maar denk dat ik de uitslag al weet.Heb een lief vriendinnetje gebeld en ben nu wel weer rustig.Naar aanleiding van wat er uit die test komt ga ik wel verder verzinnen wat ik ermee aan moet.
    Ik weet dat het nog heel vroeg is en als ik op NOD had getest had ik 1 keer een duidelijke test gehad en dan nu dit al.Dus het is echt een foute innesteling en geen mk,maar ben toch heel verdrietig.Alhoewel ik het wel aan voelde komen.Vind het echt k*t dat Suusman nu op zo'n grote klus is :(
    Ik ga even mijn haar droog maken,de hond uitlaten en testjes halen.Misschien ook even kijken voor kerstkadootjes....want ik moet toch weer poos mijn plas ophouden en anders moet ik morgen of overmorgen weer helemaal naar dat stinkcentrum lopen.Dus het kan even duren voor ik hier weer ben.

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Sterkte meis! Ik duim nog voor je door hoor!
    En tuurlijk ben je verdrietig, dat maakt echt geen verschil, hoe je het noemt. Dikke knuf en ik hoop op een goede uitslag!

12. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Hier draaien de duimen ook!!!

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Suus heb je al getest?

14. Suzanne68

Een zo goed als witte KVtest.Ik denk dat ik wel veilig met de bollen kan stoppen.Dan is het mis gegaan op 4 weken ofzo.Dat lijkt me niet dat ik nog zkh enzo moet inlichten?Zal wel vanzelf schoon zijn dalijk lijkt mij zo.

15. Suzanne68

Ik weet het...hij is echt te flauw ,maar ik ga hem toch maken.

Heb ik zeker een witte kerst :D

sorry...

16. Suzanne68

Waarschijnlijk een rode kerst....:D
    Haha....sorry word er gewoon melig van.Het is toch ook stom.

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Mee eens meis STOM STOM STOM! (en balen)

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Gatver de gatver!!! Niet eerlijk Suus....had het zóóóó voor je gehoopt...:x:x:(:(
    En wat balen dat Suusman er nu niet is zeg...dikke knuf!!

19. Suzanne68

Even offtopic....ik haat haat haat mijn schoonzus (die van mijn jongste broer) dat is echt zo'n stomme trut.Haha....heeft niks met dit te maken hoor,want had/heb het haast niemand verteld.Maar dat mens is echt stom.Bijna nog stommer dan een verdwenen streepje.
    Sorry,maar dat moest ik ff kwijt,voordat ik haar uit ga schelden ;)

20. Suzanne68

En de buurvrouw die 10.000 keer aanbelt omdat ze iets niet snapt,die schuif ik zo ook onder de sneeuw.
    Maar verder gaat het goed met me hoor.

Share This Page