Is het echt...?? Gisteren een CB plus gedaan en kreeg een plusje waarbij het streepje meer op een pennestreepje leek. Vandaag weer 2 CB plus testen gehaald en opnieuw plusjes..maar nu is de lijn dikker geworden..wat denken jullie? Foto's staan in mijn profiel...!
Ik zie op de 2e een duidelijker streepje dan op de eerste. Maareh hij ziet er goed uit. Wanneer wil je nog eens testen?
In het echt vind ik ze duidelijker eruit zien dan op de foto's..denk dat ik over een paar dagen weer test...spannend
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Mijn eerste test was oooook zo en kijk mijn banner Whoooooohooooow!!
Hihi bedankt voor je reactie dikkebuik vind het ook wel raar dat ik 3 licht positieve CB plus testen krijg
Hihi echt meen je dat Christel?? Kan het nog steeds niet geloven..heb de hele dag op een roze wolk gezeten kan nu niet slapen omdat ik bang ben als ik morgen wakker word dat ik gedroomd heb haha...
Ja! Hij is duidelijker dan de eerste imo! Geniet van de roze wolk! Ook morgenvroeg, als je beseft dat je niet droomde, hihi!
Hahaha thx ladies 8) ga nu lekker naar bedje toe Welterusten voor zo en Christel hoop voor jou dat je 2e streepje ook duidelijker wordt!
Ik ook!! Heb het idee dat deze test van vandaag iets duidelijker was dan de vorige, maar misschien zie ik wel spoken, omdat ik iets wil zien..
Vandaag nog een CB plus gedaan en opnieuw een plusje dus ga er vanuit dat ik zwanger ben Bedankt voor jullie reacties allemaal!