Tips kids Cala d'Or Mallorca

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door douglas84, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    We hebben onze vakantie geboekt naar Cala d'Or Mallorca. we zitten in een appartement (Sun Beach-Tamarix) aan de rand van het dorp. Dichtbij Cala Ferrera strand en Cala serena. Hebben jullie tips voor jong gezin? Bijvoorbeeld leuk nabgijgelegen eettentjes die leuk zijn met kids? En misschien een gezinsexcursie of tripje?
    is onze 1e zon-vliegvakantie.
    Kids zijn dan 3jr en 9 mnd en 1 jr en 9 mnd.

2. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ik lees met je mee ik heb net ook een onderwerp geplaatst over Mallorca..

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Wij zijn er vorig jaar geweest.
    Ik ben een ramp met namen onthouden maar in het centrum heb je een stuk met alleen maar restaurants. Veel ervan zijn goed, we hebben er 10dagen gegeten en elke avond ergens anders. Wat wij wel deden was ipv de kindermenu's vragen om normale gerechten in mini variant. Mijn zoon eet (en vind ik ook niet gezond) echt niet elke avond friet met wat erbij.

Er gaat verder een treintje door cala d'or leuk om eens mee te gaan, je kan onderweg op en af stappen. Stopt bijv ook in de haven.

Wij hadden ook een auto gehuurd voor 2dagen en zijn daarmee naar palma gereden en hebben het Aquarium bezocht, aanrader! Zit een leuke speeltuin bij met watervermaak en een groot speelschip etc.
    Verder de bergen in en leuke dorpjes/stadjes bezocht.

Verder ontvang je een hoop folders bij aankomst met activiteiten die je kunt doen.

4. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Ik had dat van het treintje al gelezen, lijkt me erg leuk en handig ook voor de kids.
    Wij zitten aan de rand van het dorp, maar zullen zeker eens af en toe naar het centrum gaan om te eten.
    Dacht is misschien ook handig om met dat treintje eens andere strandjes te verkennen.

5. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Onze kinderen eten wel flink en ook wel alles. Dus ben ook idd van plan om ze gewoon normale gerechten mee te laten eten. Nu ben ik niet zo bekend met de spaande keuken. maar zijn er nog dingen aan te bevelen?

6. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Je zit op ongeveer 15-20 min loopafstand van het echte centrum van cala d'or. Onderweg kom je veel tegen. Je komt ws langs tropicalgarden, bij een brug over een drooggelegd beekje. Dat is van een appartementencomplex maar als je een drankje nuttigd ook voor gasten buitenaf. Je kunt daar dan zwemmen of animatie meemaken...

7. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    nog meer tips?

Deel Deze Pagina