Dames, ik zoek een app die mij kan ondersteunen in het bijhouden van mijn menstruatie/ovulatie. Kennen jullie een (niet betaalde) goede app? Alvast bedankt:-D
Fertility friend, volgens mij wordt die frequent gebruikt als ik het zo zie op het forum. Ik vind hem handig in ieder geval
Heb beide gebruikt. Womanlog zet de eisprong altijd in het midden van je cyclus terwijl dat helemaal niet zo is, dus denkt niet na en kun je niet aanpassen. Fertility friend denkt wel na en geeft aan op basis van de gegevens die jij invoert wanneer je eisprong was.
Womanlog gebruik ik. Je kan instellen of hij je cyclus berekent op basis van een standaard of op basis van een gemiddelde van de afgelopen cycli. Verder heel uitgebreid voor een standaard app, je kan veel invullen en toevoegen en de pincode is ook handig 😉
Ik had P tracker. Je kunt alle symptomen die je voelt op een dag erin bijhouden, vond ik heel handig zodat ik mezelf niet gek maakte als ik weer eens pijnlijke borsten had. En fijn als je wel zwanger bent dat je alles erin terug kunt vinden. En, ook niet onbelangrijk, ik vond de lay-out heel gezellig
Ik gebruik ook p tracker. Kan je ook je ovulatie aanpassen in instellingen. Er is er ruimte voor opmerkingen, buien enz. Enorm handig.