Ik ben nu bijna 37 weken zwanger en dit is mijn 3de verlof week. Ik slaap veel en voel me ook vaak vermoeid. Toch vind ik het moeilijk om wat rustiger aan te doen en plan ik nog steeds dagen en weekenden vol met uitstapjes en bezoekjes hier en daar. 's Avonds ben ik dan de pineut en voel ik me niet goed. Op de een of andere manier lukt het me maar steeds niet om goed naar mijn lichaam te luisteren. Dit is best raar want ik het fibromyalgie en naar mijn lichaam luisteren is normaal gesproken zeer belangrijk, alleen heb ik tijdens mijn zwangerschap weinig last ervan. Nu heb ik mijzelf beloofd echt wat minder te doen (nadat ik vandaag werkelijk de hele dag op bed heb gelegen). De kinderen van mijn zus vieren volgende week hun verjaardag, aan de andere kant van het land en 2 weken voor mijn uitgerekende datum. Ik denk dat ik dit feestje maar een jaartje oversla...pff...vind dat echt heel moeilijk, maar 2 uur heen 2 uur terug rijden trek ik denk ik nu even niet... Eigenlijk is het dus heel raar: ik weet dat ik hoog zwanger ben, ik zie er zo uit en ik voel me meestal ook zo, maar in mijn hoofd lijkt het echt nog anders te werken...
Herkenbaar! Ik voel me laatste weken beter dan voorheen en doe dan ook nog veel. Zo ga ik volgende week in mn uppie nog naar mn ouders zo'n 1.5 uur rijden. Blijf er een paar dagen dus tis niet dat k 3 uur in de auto zit. Ook als mn mams hier is zijn het altijd hele drukke dagen. Ik voel me gewoon niet hoogzwanger. Gelukkig remt vriendlief me vaak af.