Weet het niet meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door heidi, 20 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hallo allemaal,
    Verleden week was mijn vruchtbare week ook heb ik mijn eisprong gevoeld en hebben we dan ook goed geklust.
    Nu sinds dinsdag ben ik af en toe misselijk en heb ik best wel gevoelige tepels het valt erg op als ik mij was dat ze gevoeliger zijn dan anders.het lijkt soms dat mijn eten gewoon in mijn keel blijft hangen en dat het eruit wil maar het komt niet.Kan wel normaal eten.
    Gisteren avond heb ik even een paar krampjes gehad en dacht even dat de duivels zouden komen maar dat is niet dat zou 29 nov moeten zijn.Mijn vriend wil maar dat ik naar de dokter ga maar misschien is hier wel iemand bekend mee want ik weet het niet meer zo goed.Volgens mij houd mijn lichaam mij voor de gek.Dit was onze 3e ronde!
    Groetjes Heidi ;)
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hoihoi

    Ik denk dat de dokter zegt dat je de menstruatie moet afwachten en dan een test doen.

    Dat is ook mijn advies, meer kun je op dit moment niet doen denk ik

    Ondertussen duim ik voor je!
     
  3. mieke

    mieke Bekend lid

    ik snap heel goed hoe je je voelt :D
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Succes met wachten en ik duim voor je.
     
  5. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hallo,
    Allemaal alvast bedankt.
    Zal zeker moeten afwachten er zit niets anders op.
    Groetjes Heidi
     
  6. mieke

    mieke Bekend lid

    ik wacht en duim met je mee
     
  7. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    TJa ik ken het !! volgende week weet ik het ook, maar heb al een dag het gevoel dat alles me heel zwaar op de maag ligt en idd ook krampen en steekjes onderin mijn buikje!!! Maar hoop doet leven Toch??
     
  8. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Ja het is allemaal afwachten!We willen ook allemaal zo graag goed nieuws hebben!
    Ik duim voor u mee!Misschien lukt het ons wel.
    Groetjes Heidi
    ;)
     
  9. Buckie

    Buckie Lid

    22 okt 2005
    16
    0
    0
    Hoi Heidi,

    Ik begrijp heel goed wat je bedoeld. Ik zit een beetje in dezelfde situatie. Ik heb veel last van mijn tepels, dat heb ik nog nooit eerder gehad. Ook had ik lichte (menstruatie???)pijn en wat bloedverlies. :( Het zet alleen niet door... Ik zal moeten afwachten, kan pas donderdag een test doen, dit omdat ik Pregnyl gebruik om mijn eisprong op gang te brengen. Dat zorgt er voor dat er nog lang zwangerschapshormonen in mijn bloed zitten, wat een verkeerd beeld kan geven.

    Superspannend dus, wat mij/ons betreft mag het nu wel komen.
    Sterkte!

    Buckie
     

Deel Deze Pagina