wat zou jij doen?(bruiloft)

Discussion in 'De lounge' started by celia82, Oct 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    Me neef gaat trouwen eind vn deze maand.
    Natuurlijk is me hele fam daar,dus dat betekend dat ik geen oppas heb.(normaal me ma)

bruiloft is trouwens in een hotel
    Nu hebben ze een jonge meid vn 16 jaar geregeld in een hotel kamer maar ze moet dus oppassen op 3 baby s vn 11 maanden en jonger.
    Ik kan niet ff losgaan beneden of waar dan ook..zonder aan me kind te denken.

Ookal slaapt ze dan..moet ik haar nog wakker maken rond 12 uur in de nacht voordat ik thuis ben 1-2 uur in de nacht.(super koud trouwens)
    Me dochter wilt niemand anders dan mij of papa,oma.
    Me man moet zoiezo werken die dag tot 3 uur in de nacht.

Weten jullie iets?? wil al niet meer gaan had al een jurk gekocht maar breng die denk ik weer terug;)

2. EnBee

EnBee Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,147
    9
    38
    Ik zou mijn kind zeker niet achter laten bij een 16 jarig meisje (die ook nog op 2 andere baby's moet passen). Nee, ik persoonlijk zou thuis blijven... Jammer maar helaas. Enne, je schoonouders?? Zou dat niet kunnen? Of een goede vriendin van je?

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    is er geen mogelijkheid dat een vriendin ofzo van je kan oppassen bij je thuis zodat ze lekker op dr eigen plekkie is en jij toch naar het feest kan gaan?

4. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    #4 celia82, Oct 17, 2010
    Last edited: Oct 17, 2010

Me schoonouders wonen in het buitenland..die hebben haar niet eens gezien;)

En een vriendin vn me zou kunnen maar dan moet ik deze week heel vaak gaan afspreken.
    Ze word para als ze iemand niet goed ken.
    Bij me nicht doet ze wel normaal maar dat is weer een zus vn me neef;)

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Is het geen optie om wel gewoon naar de bruiloft te gaan, maar niet tot diep in de nacht te blijven? Tijdens onze bruiloft zijn de kids gewoon er allemaal bij geweest, ja ook mn kleinste neefje van 6 maanden en mn neefje van net een jaar, die lag lekker in de buggy te slapen. 2 nichtjes van 3.5 lagen in een hotelkamer te slapen want een van de gasten bleef in het hotel slapen vanwege hun dochtertje. Nu was het zo dat het een heel klein hotel was dus er geen oppas nodig was want er waren 6 kamers die grensden aan de eet/feestzaal en er kon niemand ongenodigd binnenkomen dus mn neef en nicht gingen gewoon elke zoveel tijd bij de meiden kijken en ze waren natuurlijk al wat ouder. Een meisje van 16 zou ik ook te jong vinden voor zulke kleine kindjes, kan je dat niet aankaarten, dat er een ouder iemand oppast?

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    is het geen idee om een babyfoon mee te nemen, dat dat meisje van 16 wel een oogje in het zeil houd maar als je kleine meid gaat huilen/ wakker wordt je zelf even heen kan gaan?

Anders zou ik het ook niet doen denk ik, en niet omdat dat meisje 16 is (vaak zijn die heel leuk met kinderen) maar omdat ik r niet ken.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ligt eraan wat voor meisje van 16 het is. toen ik 16 was deed ik al 4 jaar oppaswerk en 3 kinderen onder 11 maanden was niets meer voor me :)

maar als je er geen goed gevoel over hebt gewoon niet doen!

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ligt eraan wat voor type meisje het is. wel netjes geregeld van het bruidspaar vind ik trouwens!
    de tip van de babyfoon vind ik wel een goede!
    ik zou wel gaan.

9. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik vind het ook wel netjes geregeld, maar het is natuurlijk jullie keus om wel/niet te gaan..
    Ik weet niet of je bruiloft ver weg is en hoe goed jullie dochter slaapt, maar wat wij volgende week bij een feest doen (waar iedereen bij is die onze dochter kent), is 's avonds een oppas laten komen (achternicht), dan leggen we onze dochter zelf op bed (uur of acht) en dan gaan we naar het feest. We rijden rond half 1/1 uur naar huis. Maar onze dochter wordt vrijwel nooit wakker, en het feest is zo'n 10 minuten rijden. En we kennen de oppas.
    Maar om eerlijk te zijn zou ik voor de oppas in het hotel gaan. Jij bent in de buurt, babyfoon mee, en losgaan gaat ook niet als je een oppas thuis hebt zitten (vind ik dan..).

10. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36

zat ik ook aan te denken babyfoon maar hoor toch niks??is feest vn 19u tot 12u

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Vind het wel netjes geregeld hoor!
    Denk dat de meeste kinderen slapen, dus waarschijnlijk kan die meid van 16 het wel aan.
    Ik zou een babyfoon meenemen, en als het feest in hetzelfde hotel is, kan je natuurlijk ook af en toe eens gaan kijken hoe het gaat :).

12. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Wij hebben een babyfoon die ook met lichtjes aangeeft als er gehuild wordt. Groene lichtjes bij zacht gehuil en rode lichtjes bij hard gehuil. En hoe meer lampjes, hoe harder het geluid...

13. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    Ja als ik nou zoiets had,mijne stoort ook vaak dus kan op en neer lopen steeds.
    Ik weet dus ook niet hoe me dochter gaan reageren op de harde muziek de drukte enz.
    Turkse bruiloft is echt andere koek hoor!
    Nou ja m isschien kan ik wel gaan voor 2 uurtjes ofzo dan.

14. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

elk half uurtje even kijken?

15. Bri

Bri Niet meer actief

Je kunt die oppas toch ook je mobiele nummer geven, en dat zij je even moet bellen als er iets is?
    Rond die tijd is de kans groot dat je kleintje toch vooral slaapt. Eventueel kun je haar zelf in bed leggen en daarna gaan feesten. En dan tegen de oppas zeggen dat ze je moet bellen zodra de kleine wakker wordt, als je bang bent dat ze in paniek raakt van een onbekende.
    Misschien valt het allemaal reuze mee, en zit ze er niet zo mee dat er iemand anders naast haar bedje staat.

16. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    Ja idd zo kan ik het ook doen;)

17. casanova

casanova Actief lid

Aug 23, 2010
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom leg je haar niet zelf thuis op bed, laat vervolgens je vriendin oppassen en zorg dat je weer op tijd thuis bent? Mobieltje in je tas zodat je bereikbaar bent. Ik weet natuurlijk niet hoe goed ze slaapt.. Mijn dochter wordt 's nachts bijna nooit wakker, dus dat is makkelijk.

18. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,215
    0
    0
    ik liet mijn kind niet bij een vreemde ;) dan ging ik gewoon niet!

19. tulip

tulip Niet meer actief

Het is idd netjes geregeld van het bruidspaar, maar ik zou persoonlijk mn kindje niet bij een vreemde achterlaten. Ik vind de tips van de babyfoon en mobiele tel. wel goed als je besluit toch te gaan.

20. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    Ik heb me kind nooit bij een vreemde gelaten,ik wil dat eigenlijk ook helemaal niet.

denk nog ff na anders gaat ze maar mee en zie het daar wel verder ik kan altijd nog na huis.

Share This Page