Even jullie mening, Mijn schoonmoeder had tegen onze kids gezegd dat ze daar een keer in het weekend de schoen mochten zetten. Nou heel leuk natuurlijk! En dat was zaterdag 2 weken geleden dat ze dat tegen de kids heeft gezegd. Niet tegen mij of man...we waren wel in dezelfde kamer maar ze heeft het niet direct tegen ons gezegd. Dus ik had afgelopen week nog een telefoontje of smsje verwacht zo van komen de kids zaterdag hun schoen zetten???? Maar goed dus helemaal niks gehoord! Maandagochtend heeft ze op onze jongste gepast en heeft ze het ook nergens over gehad. Eigenlijk denk ik dat ze ons zaterdag gewoon verwacht had maar de kinderen hebben het er ook niet meer over gehad en ik was niet fit, dus niet heen geweest. En ik ben het zat om altijd overal achter aan te gaan. Is namelijk met heel veel dingen zo gegaan dat wij altijd alles voorstelden en overal achter aan gaan ( denk aan sinterklaas, weekendjes, dagjes weg, etentjes, kerst etc) Daar zijn we dus een jaar geleden mee gestopt en ik denk dat ze dat wel merken omdat we nu bijna nooit meer iets doen. Maar goed nu gaat het verhaal een andere kant uit... Vinden jullie dat ik gewoon moet bellen wanneer de kids daar de schoen mogen zetten of gewoon zo laten? Eigenlijk was ik van plan om niks te laten horen maar begin weer te twijfelen.
ik zou het zo laten, zeker als de kinderen ook nergens over beginnen... Beginnen de kinderen erover, dan zou ik het de kinderen aan oma laten vragen . Al is het maar dat je aanstuurt op 'dan moet je oma even vragen wanneer je de schoen kan brengen..' .
haha dat ik ik zo ook al bedacht! Maar goed dacht misschien ben ik wel een dikke aansteller als ik niet vraag!
Ik zou het ook zo laten ! Mochten de kinderen er inderdaad om gaan vragen, dan laat ze maar even naar oma bellen
ik zou het wel even vragen, maar dat komt ook, omdat mijn (nu ex-) schoonmoeder het anders ook in het weekend van 8-9 december zou doen. en dat wil ik dan weer niet! na 5 december gaat Sint en alle pieten weer terug naar Spanje en komen er dus ook geen cadeautjes meer!
Dat zou inderdaad ook weer zo'n actie van mijn schoonmoeder zijn om hier bijv een week na sinterklaas te komen en zeggen dat de sint daar nog wat gebracht heeft..... En dan zo van ZE ZOUDEN DE SCHOEN NOG ZETTEN....