NOORDHORN - Een kat in Noordhorn is ternauwernood aan de verdrinkingsdood ontsnapt. Een vrouw zag een groene zak drijven in een sloot. Toen ze die opende, kwam de kat tevoorschijn. Het dier was doorweekt en erg van streek. Bovendien had hij een wond op zijn kop. Medewerkers van de Dierenambulance hebben het beestje naar een dierenarts gebracht. Er wordt aangifte gedaan van dierenmishandeling. Bron: RTVNoord.nl - Kat ontsnapt aan verdrinkingsdood in Noordhorn
Als ze die l*l vinden die dat gedaan heeft, dan moeten ze hetzelfde doen met hem. Gat in de kop slaan met een knuppel, in een grote vuilniszak stoppen en in het water gooien. Heel luguber, maar hij doet hetzelfde. Wat een zak!
:x Ik heb zelf twee katten en zie nu voor me hoe benauwd die kat het gehad moet hebben. Wordt er zowat misselijk van....Kan er wel om janken, arme kat.... Hopelijk vinden ze de dader (zal wel weer niet!). Ze moeten echt zwaardere straffen op dierenmishandeling zetten, vind ik. Desnoods laten ze de dader hetzelfde lot ondergaan. Anders snappen ze het vaak toch niet. Zulke mensen hebben namelijk een groot gebrek aan inlevingsvermogen.
Hier moet ik dus echt van janken hé. Arme arme kat Welke onzettende klootzak doet zoiets nu? Sommige mensen denken alleen aan ZICHZELF en niet aan het verdriet wat andere mensen van hun kat zullen hebben. En daarbij kan ik ook niet begrijpen dat iemand niet van dieren houdt. Zelfde geldt voor deze klootzak!! Ik zeg: boete van 3000 euro en een aantal jaren de bak in. En liefst nog doodmaken maar het schijnt dat je zoiets niet op internet mag zetten GeenStijl : Staffordshire 'Diesel' naar hondenhemel ps: Ik geloof dat die dader die toenertijd vuurwerk in het achterste van een kat heeft gestopt ook nog niet gevonden is
zo iemand zou ik nou echt willen laten lijden. Ik vind dat hier een Animal Cops moet komen net als in amerika.
Verschrikkelijk, het doet me gewoon pijn!!! Als je eens indenkt hoe dat diertje zich moeten hebben gevoeld in de plastic zak zo in het water, bah!!!! Hopelijk komt ie er snel weer bovenop. Maar hij zal vast nooit meer hetzelfde worden.
:x De persoon die dat gedaan heeft zou je toch t zelfde mee willen doen? Maar zal er wel weer vanaf komen met een taakstraf. Liefs mij
Grrr ik word altijd zo boos als ik dit soort dingen lees. :x Hoop dat ze de dader hetzelfde aandoen! Maar die zal er wel makkelijk vanaf komen ja. Het wordt tijd dat ze voor dierenmishandeling eens echte straffen gaan uitdelen.
Heb je weleens op de telegraaf.nl gelezen over een stafford in hooggezand Alle dieren mishandelen is zoooo erg maar dit slaat echt alles En dan nog alleen met een taakstraf Ze zouden zoiets ook met een gevangenisstraf kunnen opleggen
Afschuw over hongerdood hond Van onze correspondent HOOGEZAND - De medewerkers van de Dierenambulance van Stadskanaal zijn diep geschokt door de vondst en gruwelijke dood van de uitgemergelde hond Diesel. Hoewel de dierenkenners van de ambulance echt wel wat gewend zijn op het gebied van vaak onvoorstelbaar dierenleed slaat dit werkelijk alles, benadrukken ze aangeslagen. De Dierenambulance werd deze week eerst nog opgeroepen de stafford uit een woning in de Groningse plaats te halen, maar nog voordat ze ter plekke was, was de hond al overleden, lieten de medewerkers van Dierentehuis Ter Marse gisteren boos weten. Het lijkt erop dat de hond moedwillig is uitgehongerd. Heel verschrikkelijk, het dier heeft in feite maandenlang in een vrijwel leeg huis gelopen zonder te eten of te drinken, zegt bedrijfsleidster Paulien Huiting, die er naar van was. De buitenlandse eigenaar was naar verluidt maanden van huis. Hij beweerde dat de hond elke dag te eten kreeg, maar dat kan niet waar zijn. Zoiets heb ik in de zeventien jaar dat ik dit doe nog niet gezien. De man belde nota bene zelf, omdat hij dacht dat er nog wel wat aan te doen was. Zo iemand moet toch een houdverbod voor dieren krijgen, maar in dit land krijg je een boete of een taakstraf, een beetje plantjes wieden. Hij heeft volgende week zonder problemen weer een hond als hij zou willen. De inspecteurs van de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming Foto van de hond
:x dit trek ik ZO slecht!!! :x absoluut even hetzelfde doen met de dader. alleen dat net te laat vinden!! :x of bij mij melden, mag ook. denk dat de dader dan alleen nog liever met een hoofdwond in een zak in de sloot wordt gedumpt. gegarandeerd dat ik al zijn (ja, ws zijn) lichaamsdelen 1 voor 1 bewerk. te beginnen met zijn pik in de broodrooster (die ik er speciaal voor koop) ja sorry misschien zijn het de hormonen, maar als je me kwaad wilt krijgen (en verdrietig) dan is dit de manier :x grommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :x