Tubaire abortus

Discussie in 'Miskraam' gestart door Trees, 23 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Toch raar dat zo'n uitslag dan ineens wel binnen 1 week bekend is. Op zich wel goed in die situatie natuurlijk, maar waarom moet het normaal gezien dan zo lang duren? :(

Ik denk aan je maandag en hoop van harte dat de hcg laag is.

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    He Trees ,

Jeetje wat een ingewikkeld verhaal, en spannend zeg..
    ( ik geloof dat ik het wel een beetje snap)
    Ik ben zelf gisteren ongesteld geworden , vond ik eigenlijk toch niet zo erg , want nu kan ik weer gaan rekenen .als je het zelf allemaal niet weet hoe het zit heb je zo het idee dat je lichaam je een beetje in de steek laat.
    Ik weet alleen niet of het normaal is na ee bbz of miskraam , ik ben nog nooit zo erg ongesteld geweest ,ook veel stolsels erbij wat ik normaal gesproken niet heb.....

Ik hoop dat het je laatste keet hcg prikken is maandag !
    Veel liefs, en knuffel M@rjon ;) ;) ;)

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lieve Trees,

Mag ik je nog een keer op je hart drukken het rustig aan te doen... Helaas heb ik hetzelfde mee moeten maken, maar dat liep ook allemaal niet zoals het moest. Ik vind het zo raar dat jou niet gezegd is het rustig aan te doen. Meid, een EUG is echt zo gevaarlijk. Ik zeg het niet om je bang te maken, maar het is gewoon realiteit. Ik vind het echt van de zotte dat ze je niet gewoon geopereerd hebben. Zeker ook omdat je bloed in je buikholte had. Je eileider is dan toch beschadigd, of begrijp ik het dan verkeerd?

Meid, denk echt aan jezelf. Ik mocht pas na drie maanden een beetje aan het werk (maar goed, ik had dan ook een methotrexaatkuur en een operatie achter de rug) en pas in maart (in september had ik de EUG gehad) was ik weer volledig aan het werk. Denk aan jezelf en bij pijn meteen aan de bel trekken!

Sorry dat ik ff zo in je topic kom binnengestormd maar ik kan het nog steeds niet helpen als ik dit soort verhalen lees dat ik helemaal volschiet en ook enorm boos kan worden op de ziekenhuizen waar het gevaar niet onderkent wordt. Lees anders maar eens op de site van Freya. Misschien wordt je dan wat wijzer.

Liefs,
    Josien

P.S.: dit bericht is nogmaals niet bedoeld om je bang te maken, maar wel bewust...

4. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    marjon, als je t niet helemaal vertrouwd kun je altijd even de vk of t ziekenhuis bellen.
    klinkt mss heel raar, heb een missed abortion gehad, maar de 1e keer dat ik ongesteld werd vond ik zo fijn! dat mn lichaam weer hersteld was dan had ik t idee.

zal voor je duimen trees, en ik denk nog meer met mij, dat t maandag de laatste keer is om te prikken. en dat alles gauw een andere wending krijgt!

5. Trees

Trees Niet meer actief

Wat lief dat iedereen zo met me mee duimt en denkt! Erg fijn dit forum.

@ Josien. Bedankt voor je waarschuwing en iedereen mag mijn topic binnenstormen met goede adviezen ;) . Ik ben vorige week bij de bedrijfsarts geweest en deze heeft me een werkverbod voor de komende weken meegegeven. Ik moet zeggen dat ik zelf ook heel veel vragen heb en aankomende week heb ik weer een afspraak bij de gynaecoloog. Ga ze daar toch even stellen.

@ marjon, balen dat je ongesteld bent geworden, maar dat betekent wel dat je cyclus op gang is gekomen. Ik herken de heftige menstruatie wel van de miskramen. Het lijkt een beetje op een grote schoonmaak daarbinnen. Zoals Jojo al zei als je het niet vertrouwd even bellen!

@jojo bedankt voor het duimen en fijn om te zien dat je banner nog steeds doortelt!

Nog een ander gek vraagje, want ik begin een zwangerschapsbuikje te krijgen? Ik word er niet heel blij van, maar komt dit gewoon door het hcg en gaat dit dus gewoon wegtrekken? Het zal in ieder geval niet door mijn eetlust komen, want eten staat met nogal tegen de laatste weken. Ik kreeg afgelopen week de de nogal ongelukkige vraag of ik misschien zwanger was. Auchh :(

6. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Hmpz Trees.. dat is een vraag die je niet gesteld wilt hebben nu zeg.. :(
    Het buikje herken ik een beetje, ik heb nog steeds een dikker buikje dan voor de zs. Ik zou het voor de zekerheid even aankaarten bij de gyn volgende week.

7. Trees

Trees Niet meer actief

Ga ik even doen, kan ook mooi mijn lijstje met vragen. Denk dat de persoon in kwestie dit nooit meer durft te vragen, gezien mijn nogal lompe reactie hierop. Ik denk dat ze het in vervolg bij minimaal 7 maanden zwangerschap het weer aandurft :)
    Ik kan ook geen broeken en normale beha's meer aan, maar in een jurkje zie je echt zo rond onderbuikje uitsteken. In kg's kom ik niet aan, maar dat buikje hé. Jij hebt dat dus ook, irritant zeg!

8. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    :)

Ik durf die vraag sowieso nooit aan iemand te stellen..

Oh, dat heb jij dus ook? Mijn bh's van voor de zs zijn ook nog steeds te klein (en was al niet licht bedeeld zal ik maar zeggen..)...
    En sommige broeken liggen nu in een doos, voor als ik er ooit weer in mocht passen. Ik hoop natuurlijk niet dat ik er het komende half jaar weer in ga passen.. :D
    Die broeken waren altijd wel wát krap (ik kon ze wel gemakkelijk aan), maar nu mis ik gewoon 5 cm om ze überhaupt dicht te krijgen! :confused:
    En inderdaad, ik weeg volgens mij weer hetzelfde als voorheen.. :(

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hi Jojo

Inderdaad was ik nu ook wel blij dat ik ongesteld ben geworden ,je weet nu inderdaad dat alles weer werkt ..
    Ik denk dat het voor je lichaam ook wel beter is als er wat meer tijd tussen zit, je bent toch zwanger geweest en je bent geopereerd..

@En Trees wat een rot vraag kun je nu net erbij gebruiken , maar dat buikje dat herken ik wel een beetje en vooral als je er zelf vee op gaat letten , weet niet of door hcg komt, lijkt me wel maar zeker weten doeik het niet ..
    Bedankt weer voor jullie lieve advies,,

Veel liefs en knuffel,
    M@rjon ;) ;) ;)

PS Trees succes met prikken vandaag !

10. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    jeetje wat een vraag! sowieso snap ik t niet dat ze t vraagt.. ik durf t in ieder geval nooit aan mensen te vragen.

tegen mij werd gezegd dat ik beter de 1e menstruatie af kon wachten want dan weet je zeker dat t baarmoederslijmvlies hersteld is. maar heb al veel andere verhalen gehoord daarover en voor jou is t nog weer anders dan toen bij mij denk ik.

maar mss tip. als je een elastiekje door t knoopsgat doet en vast maakt aan je knoop, mss dat je de broek nog past.

maar ja, hier gaat gelukkig alles nog goed, maar ben pas echt blij als we de 13wk echo hebben gehad!

hoe was t in t ziekenhuis trees?

11. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Dat deed ik tijdens de zs en wíl ik nu niet meer doen! :(

Fijn dat het nog goed gaat bij jou, houden zo!

12. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    neej kan me voorstellen dat je t dan niet wilt! lekker in kleren gaan lopen waar jij je goed bij voelt, dat is t belangrijkste toch!

13. Trees

Trees Niet meer actief

buik lijkt wat te slinken hier :D Ik ga vanaf nu lekker verder beppen op 'zorgjes na miskraam'. Iedereen bedankt voor het meeleven en denken!

Ik ga er een slotje op laten gooien!

14. Trees

Trees Niet meer actief

buik lijkt wat te slinken hier :D Ik ga vanaf nu lekker verder beppen op 'zorgjes na miskraam'. Iedereen bedankt voor het meeleven en denken!

Ik ga er een slotje op laten gooien!

15. op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina