De oma van mijn man is jarig en hebben binnenkort een feestje van. Wie heeft er nog leuke tips voor een cadeautje. Een plant of bloemen vind ik niks aan om te geven 🙊
Als oma wel van bloemen houd zou je haar een abonnement op bloemen cadeau kunnen doen. Je zou haar ook gezellig een avondje mee uit eten kunnen nemen of een high tea. Mijn ervaring is dat oudere mensen vaak meer geven om zo iets dan om materiële dingen. Misschien een leuke portretfoto laten maken van jou en je man?
Misschien een leuk lijstje met een foto van jullie beiden. Of iets lekkers voor onder de douche. Iets te lezen of te puzzelen of chocolade.
Ik heb een keer een abonnement op puzzelboekjes gegeven, verder bloemen, de douchefris die ze gebruikt,foto's, een boek, een pakketje met wat verzorgingsproducten en lekkere dingetjes
Mijn oma vindt het geweldig om foto's te krijgen van al haar kleinkinderen. De vorige keer dat we een collage maakten barstte ze spontaan in tranen uit. Dus ja, een foto is zeker een idee! Dit boek vind ik ook leuk: https://www.bol.com/nl/p/oma-vertel-s/1001004002716133/
Ik vind een high tea altijd een leuk cadeau. Of een pakket samenstellen? Doucheproduct, tijdschrift, thee, iets lekkers etc. Foto vind ik ook een leuk idee.
Wij hebben een dagje uit cadeau gegeven aan mijn oma. We zijn toen met z'n viertjes naar de dierentuin geweest 😊
fotokalender van 2017 met foto's van de familie? of een leuk fotoboekje en anders inderdaad een dagje erop uit. Mijn oma had je bijvoorbeeld blij gemaakt met een paar uurtjes naar de markt in Rotterdam. Of naar een kerstshow in een Intratuin + kopje koffie/thee gebak.