hoi had vandaag al een topic geopend of je schilders fooi moet geven of iet maar nu merkte ik daarstraks omdat ze weg moesten het begonnen af te raffelen en nu heb ik het rustig nagelopen en zie echt heel veel druipers, en hele grote luchtbel op kozijn en zelfs wit er doorheen grondverf nu weet ik niet zo goed hoe ik moet handelen want ik ben namelijk niet zo assertief bedankt alvast
Foto's maken nu het nog nat is, even wachten tot het is gedroogd en als het er dan niet goed uitziet gewoon weer foto's maken & bellen! Je betaalt voor goed werk, niet om het af te laten raffelen.
Ja, zeker foto's maken en dit aangeven via een mail. Dan hoef je niet te bellen. Als je het op een vriendelijke/beleefde maar duidelijke manier in een mail verwoord, vind je het misschien ook minder spannend om te doen.
Inderdaad foto’s maken van voor en na en dan een mail of belletje eruit doen. Het moet gewoon in orde zijn en niet dat het je gaat storen.
nee idd dat is ook zo ik ga het idd op een normale vriendelijke manier via de app uitleggen wat ik vind en hopelijk tot een goede oplossing komen
Een blaas/luchtbel kan overigens ook komen door het warme weer (maar zou dus wel opgelost moeten worden ondanks dat) kan nog wel wat verder wegtrekken naarmate het droogt, die druipers zouden echt niet mogen. Hier overigens wel goede ervaringen met de schilder, die kwam ook echt terug tot het helemaal netjes en naar wens was. En daarin gelijk dus een hele uitleg gehad.