Dit wil ik graag vooor in de kerstvakantie. Volgens mij is er momenteel niet echt iets leuks voor kinderen hè? Ik zie aidA..
Van hoorne entertainment heeft nu rapunzel Weet niet of ze daar van houd of dat ze al wat te oud is maar mijn dochter van net 8 vond het wel erg leuk
Vorig jaar met 9 jarige assepoester gezien die vonden het nog geweldig. Ook vooral de grappige inzet. Jammer dat titus en fien er niet zijn wat trouwens ook een aanrader is Titus en fien wintershos
Ja wij zijn gister bij rapunzel geweest en daar zaten ook echt wel meer meiden die wat ouder zijn. Onze 5 en 7 jarige vonden het geweldig, veel grapjes erin
Bij ons hebben Titus en Fien nog een 'afscheidsshow' in januari. Weet niet of en waar ze evt spelen in de kerstvakantie
Hier ook bij Aida geweest. Deze is zeker totaal niet voor een 9 jarige. Mama Mia draait nog volgens mij. En de van Hoorne musicals zoals hier al gezegd zijn leuk
Aïda gezien en ik vind dit geen geschikte musical voor een 9 jarige. Het verhaal is nogal zwaar. Holiday on Ice? Komt er niets in het plaatselijke theater?
Ik ben met mijn 12-jarige geweest in september, de try outs. Ze vond het geweldig, maar ze kent de film dan ook goed, en is 'fan' van Abba. Liedjes zijn wel in het Nederlands, dat vonden wij beiden wat minder.
Zonder ook maar 1 oorspronkelijke acteur, lijkt mij helemaal niets dan is de sjeu er wel af ben ik bang... vorig jaar draaide Sjakie en de chocoladefabriek, die was eeg leuk, voor jong en oud. Weet niet of die nog draait.