Zijn er naast de beaba doseerdozen nog meer melkpoeder containers waar makkelijk meer dan 6 schepjes voeding in past? Ik zit nu namelijk op 4x 210/7 en gebruikte voorheen de etos poeder containers. Ik vind deze nu alleen niet makkelijk meer, teveel voeding in 1 laagje (moet ook nog jbpm bij). Nu heb ik zo'n torentje van beaba er bij gekocht maar vroeg me af of er nog meer van deze torentjes zijn? Of nog liever zo'n bakje waar je de deksel van draait en dan de voeding in de fles giet (haha lastig uitleggen, avent heeft ze bijvoorbeeld maar daar passen volgens mij ook niet veel schepjes in?)
wij hebben bij babydump deze gekocht en veel plezier van gehad: Stapelbare Doseerdozen | Beaba Overige Artikelen | Baby-Dump wij hebben hier altijd genoeg poederschepjes in kunnen doen ook met jbpm wat ons dochtertje erbij kreeg.
Wij hebben ze van de Hema, maar volgens mij zat die ook wel vol met 7 schepjes, dus heel veel meer dan wat je nu hebt is het niet...
Volgens mij passen in de melkpoedercontainers van Difrax ook 7 schepjes. Hadden we bij J. tenminste ook. Sommige mensen vinden die niet fijn (lees ik tenminste wel eens op internet), maar ik heb ze altijd met plezier gebruikt (bij J. en nu ook weer).
Ik had voor ons zoontje gewoon kleine tupperware bakjes. Idd ik had hetzelfde probleem. Die bakjes sluiten ook goed af. Kan je johannesbroodpitmeel gewoon in je voedingcontainer mee.
het makkelijkst en goedkoopst: gewoon een tupperware bakje bij de blokker of action halen niks mis mee en vervoert net zo goed
de prenatal heeft van die torentjes met 3 bakjes. wij doen er ook 7 scheppen + 2 jhbpm erin en dat past precies.
Geen idee qua bakjes, mijn kinderen hebben nooit meer gedronken dan 180+6. Maar je kunt toch ook gewoon 2 bakjes nemen? Dan hoef je niets nieuws te kopen. Ik had er zelf 1 van de Hema en bij dochter zo`n ding uit een babydoos, maar die van de hema vond ik veel makkelijker in gebruik.
In die van de hema passen iig geval 6 schepjes voeding, 2 schepjes rijstebloem en een schepje nutriton.
Hema en prenatal poedertorens werkten hier prima met een grote hoeveelheid en jbpm. Wel voorzichtig doen met vullen..!
Snap precies wat je bedoelt. Het past er wel in, maar dan ook net. Ik heb van de Wibra twee torentjes gekregen. Zelfde systeem als Hema, maar wel aanzienlijk groter. 6 schepjes voeding en drie schepjes pap past prima.