ideeen of tips voor kamer van jongen/ meisje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door oxbow, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Iemand ideeen of tips wat betreft de aankleding van 1 muur voor een kamer waar eerst voor een jaar een jongen en een meisje komen te slapen en straks 2 meiden.

Het was de bedoeling dat onze dochter van 3 met de baby (een meisje) op de kamer zou komen,maar nu willen grote broer en zus niet gescheiden worden.
    Dus blijft de jongste nog een tijdje op de kamer bij de baby.
    Nu hebben we alle wanden gebroken wit, maar er moet 1 wand behangen worden.
    Het is de bedoeling dat met de tijd er een hoogslaper er tegen aan komt, dus iets van een boom of zo op de muur vind ik eigenlijk een beetje zonde.

Nu staan er voorlopig een ledikant en een wiegje.

Ik zat zelf aan een licht grijze ruit te denken, omdat er in de eerste instantie een zachtroze ruitje tegen de muur aan zou gaan, maar dat vind ik zielig voor de jongste van bijna 2, dus vandaar een grijs ruitje en dat combineren met wat roze en eventueel zilver.

wie ow ie heeft er tips, inspiratie of ideeen.
    Ik op dit moment niet, want ik zit ook beneden nog midden in een verbowuing waar ik druk mee ben en kan gewon even niets bedenken, maar ik wil wel een leuke kamer voor beide.

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    Belgiƫ
    Op deze site kinderbehang hebben ze heel veel leuke papiertjes die best ook wel neutraal kunnen zijn vind ik!

Of een wand met fotobehang?

Deel Deze Pagina