vanaf wanneer geen box meer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ons 2e wonder, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ons 2e wonder

20 apr 2011
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

ik ben moeder van een zoontje van 13 maanden, en hij heeft sindskort door hoe hij los kan lopen. dat is echt heel schattig.
    echter een probleem, nu die dat kan begint hij te huilen wanneer ik m even in de box zet. het huilen duurt niet lang en dan gaat hij toch weer lief spelen. maar nu is mijn vraag tot wanneer hebben jullie de box gebruikt. en hoe doen jullie het dan nu zonder box wanneer je bijv. even naar boven moet of gaat koken etc. durf m nog niet goed alleen te laten wanneer hij door de kamer kruipt/loopt.

dus eigenlijk 2 vragen....

1 vanaf wanneer geen box meer?
    2 wat doe je als je geen box meer hebt staan en zelf bijv even naar boven moet?

ik ben benieuwd naar jullie reacties

groet

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier is ze niet meer in de box geweest sinds ze een maand of 9 was. Wij wonen wel gelijkvloers, maar laat haar gewoon in de woonkamer hoor. Er is bij ons niets gevaarlijks in de woonkamer trouwens, wat ook wel belangrijk is natuurlijk.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ruim 1,5 en ze zit nog regelmatig in de box. Meestal standaard 's morgens met een cracker zodat ik even kan douchen. En als ik boven even aan de schoonmaak wil ofzo.
    Verder loopt ze hier wel gewoon alleen rond. Ik moet hier nu trouwens wel even wat lekkers geven en een filmpje aanzetten. Maar laatst wilde ze zelf een keer in de box spelen, wist niet wat me overkwam. Had er even ander speelgoed ingezet ;)
    Verder beneden een traphekje dus als ik echt even heel snel naar boven moet, laat ik haar gewoon spelen. Anders in de box of ik neem haar mee.
    Met koken wisselend. Als ik alleen ben en ze is vervelend zet ik haar wel in de box. Dat is voor mij dan rustiger.
    Tot een jaar of 2 hoop ik 'm wel te gebruiken en misschien kan ie dan wel blijven staan voor een 2e. Zolang het nog wil en ze er niet uit klimt, vind ik het wel lekker.
    Overigens kan ik haar niet meer in de box zetten terwijl ik zelf in de woonkamer blijf. Kan beter dan uit zicht blijven.

4. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.230
    6.692
    113
    Damien zat al vanaf 10 maanden nooit meer in de box, omdat we hem ook konden vertrouwens als we even aan het koken enx waren. Een veilige plek was voor ons dus niet meer nodig. Bij 13 maanden hebebn we hem definitief opgeruimd. Als ik heel even naar boven moet, dan laat ik hem alleen beneden. Als ik boven iets moet doen, zoals tandenpoetsen of schoonmaken, dan neem ik hem mee. Boven heb ik nl ook wat speelgoed staan. Damien staat nooit in de weg.

5. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Heb een maand geleden de box opgeruimt omdat mijn dochtertje, (toen 15 maanden) er niet meer in wilde. (gillen en brullen) en ook verwoede pogingen deed om eruit te komen.

Soms wel lastig omdat je niet meer even naar de tuin kan glippen of naar boven, alhoewel als het niet te lang duurt dan doe ik dat wel maar als het langer duurt dan neem ik haar gewoon mee.

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel heeft er tot 1,5jaar ingezeten, toen moest hij plek maken voor lydia:D (liep met 6maanden rond de tafel, 11maanden los).
    In de stuurhut zit hij trouwens wel gewoon nog in de box, voor zolang als het nog duurt want daar wil hij ook steeds korter in.

Als ik nu de kamer uit moet maar wel gewoon binnen blijf laat ik hem gewoon verder spelen. Maar als ik zoals vanochtend naar buiten moet om te helpen met de luiken of moet helpen met aanmeren dan gaat hij in de stuurhut in de box

7. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hier gebruiken we de box nog steeds, wel weinig maar toch wel elke dag!

Deel Deze Pagina