Hoesten

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Hopsatee, Nov 14, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ons zoontje is bijna 4 maanden en sinds 2 weken hoest hij (vooral snachts) vrij hevig. Echt van die buien dat hij ook naar adem hapt en rochel geluiden maakt. Hij is verder niet ziek ofzo...

2. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Ik zou toch even langs de ha gaan als je nog niet hebt geweest.
    Slaapt hij overdag op dezelfde plek? Anders kan het misschien iets met vloerbedekking of een kleed te maken hebben? Onze kleine hoestte ook meer in de nacht bij ons op de kamer door onze vloerbedekking.

3. Hopsatee

Ik ben een maand geleden geweest toen hij koorts had en nog onder de 3 maanden was. Daarna dacht ik steeds ach hij is tevreden drinkt goed etc dus geen noodzaak. Maar nu dacht ik ineens Hmm dat hoesten duurt wel lang..dus misschien moet ik dat inderdaad doen.

Overigens hebben we laminaat en verder niets..ook geen huisdieren

4. Blijdorp

Dan is het in ieder geval geen stof... Tenminste ik ga ervan uit dat je stoft en stofzuigt ;)
    Vind het zoals je het beschrijft wel lang duren ja.
    Misschien even het geluid opnemen voor je gaat want je kan het denk ik niet live laten horen...

5. Hopsatee

Hahaha ja ik stof en stofzuig... best veel ook:roflmao: Ik ga morgen even bellen/afstemmen. Dank voor je reactie, lief!

6. Blijdorp

Ben benieuwd wat eruit komt. Sterkte ermee in ieder geval :)

Hopsatee likes this.
  7. Blijdorp

Heb je nog gebeld?

8. Hopsatee

Ja! Maar ik mocht het nog even aankijken zolang hij verder het goed deed. Dus dat doe ik dan nog maar even haha

9. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    19,026
    15,060
    113
    Gaat ook een rotvirus in de rondte, de hele club mocht hier meedoen want de kleine deelt alles heel sociaal...ook de virusjes.

10. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,278
    2,037
    113
    Als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen. Heb je het hoofdeinde van het bedje al wat omhoog gezet?

11. Blijdorp

Oké dan maar ff doen toch?

Hopsatee likes this.

Share This Page