Hallo, Ik weet niet helemaal hoe ik het moet uitleggen, maar doe toch een poging Koen spettert de laatste week echt enorm en dan bedoel ik dus dat hij blaast, maar dan ook met de tong naar buiten, zodat het net lijkt alsof hij de hele tijd een natte scheet nadoet. Allemaal heel erg grappig hoor, maar hij produceert er zoveel kwijl bij dat ik echt een aantal keer per dag zijn shirtje moet verwisselen en zijn boxkleed is gewoon helemaal doorweekt. Koen vind het kennelijk zoo leuk dat hij ook echt hele dag doorgaat. Herkennen jullie dit verhaal? En hoe lang hielden jullie kindjes het vol? Groetjes, Kim
uhhhh lang, die van ons doet het nog steeds, maar het gaat met vlagen, hahah nu is het weer heel erg!
Eva doet het een paar weken al.... ik vind het vooral heel grappig! Ze spuugt ook echt, de spetters vliegen in het rond . Ze doet het ook aan de borst, de grapjas . Ik heb overal spuugdoekjes liggen en veeg heel vaak haar mond af. Boxkleed wordt inderdaad erg nat, ik was het zo'n 1x per week.
Alles wordt ook echt doorweekt he Hier liggen we er ook echt om in een deuk. Hij is de laatste weken ook flink aan het omrollen. Vanmiddag lag hij op zijn buik en liet zich al spetterend omvallen en trok daar zo'n komische snoet bij. Ik kwam niet meer bij Hij doet het alleen zoveel (lijkt wel dwangmatig). Vroeg me af of het normaal was. En aan de reacties te zien is het inderdaad normaal! Lang leve de monddoekjes 8) Groetjes, Kim
Eva doet het ook echt heel veel. Vaak ook in bed voordat ze gaat slapen. Net alsof het dwangmatig is inderdaad . Er komen wel meer rare geluiden uit haar trouwens, soms klinkt het net als een paard die hinnikt .