Naar aanleiding van topic modeflaters

Discussie in 'De lounge' gestart door annet1985, 19 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik ben oprecht benieuwd wat jullie mooi vinden bij een vrouw die dus dikker is. Ik zelf heb maatje 48. Draag over het algemeen jurkjes en leggings dus. Maar was wel benieuwd of iemand anders nog goede ideeën heeft?

2. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    mooie strakke spijkerbroek die iets uitloopt.. donker!
    geen losse flodders (die ik overigens wel vaaaak draag.. maar dat komt omdat mn buik een grotere maat is dan mijn benen)

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Effen kleuren, zwart kleed mooi af, vooral NIET te klein kopen en geen horizontale strepen. Verder iets wijdere modellen en je komt al een heeeeeeeeeeeeeel eind.

4. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    zwart kleed juist niet af..

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Oh en mooie accesoires zoals brede armbanden, ketting in de kleur van je kleding, of een mooie shawl.

6. Aylen

Aylen Niet meer actief

A-lijn jurken, klokkende rokken (met panty's er onder), straight spijkerbroeken, blouses met V-decolleté, overslag- of gedrapeerde jurken en blouses.

Kledingstukken waarbij nadruk wordt gelegd op één van de rondingen en dus niet alle. Zoals een mooi versierd decolleté of een versierde ceintuur in de taille.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hoe kom je daar nu bij dan? Zwart kleed juist wel af.

8. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Zwart met een gekleurd jasje is mijn favo!

Maar ik ben wel benieuwd welke webshops jullie gebruiken! Ik heb zin om vanavond eens rond te snuffelen hihi

9. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Vind ik ook! Met kleur details

10. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Heb maatje 48 à 52 (afhankelijk van 't merk) en bijna alles zit op mijn buik. Ben dan ook nog maar 1m56.

Hier nooit kleedjes of rokjes, want daar sta ik met mijn figuur totaal niet mee.

Meestal hier een truitje (lang genoeg! - om mijn buik te bedekken) met een zwarte broek. Altijd ook een t-shirtje eronder.
    Ik hou ook enorm veel van tuniekjes.
    Broeken zijn meestal met stretchband bovenaan.

Met jeansbroeken sta ik niet, tenzij grijs of zwarte. Maar daar heb ik dan ook weer meestal het probleem van mijn buik versus de knoop. En als ik groter koop, is het weer geen zicht met mijn benen.

Ik koop niks dat ik niet eerst gepast heb. Ik koop dus niks online.
    Ben Belgje en shop vooral bij Paprika ("grotere versie" van Cassis) en bij M&S Mode. Bij C&A slaag ik ook heel soms.

Truitjes, tuniekjes en t-shirts zijn meestal geen probleem om te vinden, maar broeken naar mijn zin is echt wel meestal een ramp.

Mijn kleding is nogal tijdloos en effen van kleur, ik doe niet te hard mee aan mode-grillen. En met teveel tirlantijntjes sta ik gewoon niet.
    Ik draag mijn kleding het hele jaar door, tot het versleten is.

Vandaag heb ik een zwarte driekwartbroek aan van M&S, een zwart t-shirtje van M&S en een zwart-wit tuniekje van Paprika.
    En toen ik daarstraks naar buiten liep een rood (open) vestje van C&A erover, omdat ik eigenlijk niet hou van blote armen.

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Eh tja, ik vind dat dikkere mensen ook gewoon heel veel kunnen hebben.

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik vind mooie pumps ook een pre, dat vind ik mooier staan dan ballerina's of gympen :). Verder is het eigenlijk afhankelijk van je figuur, de 1heeft mooie benen de andere een mooi decolleté. Op je pluspunten moet je het na mijn nening dan ook afstemmen.

14. petrova

petrova Actief lid

#14 petrova, 19 mei 2014
    Laatst bewerkt: 19 mei 2014
    Ligt heel erg aan je figuur, een 'appel' staan weer heel andere dingen leuk dan een 'peer' enz.!

Ik vind zelf trouwens niet dat als je wat dikker bent je alles maar moet verhullen (altijd legging onder kortere rok, altijd lange mouwen enz.). Ik vind het niet vies om iemands bovenarm te zien of zo haha.

15. Islah

Islah Niet meer actief

Ik wil geen hakken dragen, dus draag meestal sneakers. Dat vind ik met een (of meerdere) maatje(s) meer ook beter staan dan ballerina's. Weet niet of gympen hetzelfde zijn als sneakers...

16. Nati

Nati Niet meer actief

Ik vind eigenlijk veel mooi staan bij een vollere vrouw mits het bij haar figuur en persoonlijkheid past en goed verzorgd is (maar dat geldt voor alle maten!). Een spijkerbroek met een mooi gesneden top of een mooie jurk kunnen super sexy zijn bij vollere vrouwen!

Ik hou van rondingen bij vrouwen en vind dat vaak heel mooi staan. Gelukkig denkt mijn man daar ook zo over. :p

17. petrova

petrova Actief lid

Over het algemeen vind ik trouwens wel dat geweven stoffen (dus geen t-shirtstof/stretch) erg flatteus zijn bij grotere maten.

Als voorbeeld (gaat niet om de maat van de vrouwen op de foto maar om het kledingstuk dus)

0e1bcf23f490f0a2f841fa5aa753f992.jpg

Jurkje van geweven stof, staat veel mensen zoiets denk ik. Broek ook erg mooi, valt dus absoluut niet strak maar volgt wel de lijn van je lichaam (ik wil echt zo'n broek zelf trouwens :)). Topje vind ik ook super maar als je vrij grote borsten hebt is het niet ideaal.

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik voel me het fijnst in een spijkerbroek, gelukkig zit hier in het dorp een winkel met grotere maten waardoor ik nu goed passende (lees een broek met hoge taille) broeken kan aanschaffen. Toevallig vorige week donderdag een oranje 3 kwart broek gekocht toen man, verkoopster, zoon en dochter mij herhaaldelijk erop wezen dat die ook heel mooi stond.

Mijn shirts heb ik bij C&A weg (vaak maat 48/50), wat ik moeilijk vind is om nu (ben gezakt van maat 54) de juiste maat te kopen ipv een te grote omdat dit veiliger voelt. Het rare is dat wanneer ik de strakkere kleding aan heb ik wel meer complimenten krijg.

Heb ook jurken waarover ik ook leuke reacties krijg maar die nog niet zo "veilig" voelen.

Deel Deze Pagina