Gezien hier nogal veel zoektalenten zitten roep ik maar even jullie hulp in. Aanstaande zaterdag ga ik naar een feestje en de dresscode is zwart/geel. Nu heb ik een zwarte kokerrok die ik aan wil, maar dan wil ik er dus iets op in zachtgeel. Ik heb niet meer de tijd om naar de stad te gaan voor die tijd (lekker handig, dat bedacht ik me vandaag) en ik moet het dus online bestellen en uiterlijk zaterdag geleverd hebben. Ik heb een mooi eisenlijstje opgesteld - zachtgeel - geschikt voor IN kokerrok (dus niet te wijd) - korte mouwen - geen opdruk - niet te duur (max 30/35 euro) Normaal draag ik een (body)blouse in combinatie met de kokerrok, want een simpel shirtje vind ik niet zo leuk staan erop. Dus zoiets zou wel heel fijn zijn. Heb zelf al zitten rondkijken, maar ben een ramp in online winkelen. Dus jullie hulp is zeer welkom en mijn dank is groot
Zo'n peplum is ook heel mooi op een koker rok: Deep Drop Peplum Top - Oneness - Geel - Tops - Kleding - Vrouw - Nelly.com Ik weet niet wat voor figuur je hebt, maar ik draag graag korte topjes op koker rokken zodat je een mini streepje huid ziet (is ook helemaal hot nu) maar dat is persoonlijke smaak. Mn moeder vind het vreselijk
Morgan Tuniek - Geel - Zalando.nl Mexx Metropolitan Blouse - Geel - Zalando.nl Blouse lichtgeel - Voor haar - BODYFLIRT - bonprix.nl Top tulpengeel - Voor haar - BODYFLIRT - bonprix.nl khujo FIFTY - Top - Geel - Zalando.nl..
Een peplum top is ook een goed idee ja, dat ik daar nog niet aan gedacht heb haha. Ik heb een zandloperfiguur, maat 40/42 ongeveer. Heb wel een slanke taille, maar een stukje blote huid vind ik toch niet zo'n prettig idee. Maar ik ga de linkjes zo eens op mijn gemak bekijken. En meer ideeën zijn nog altijd welkom