Leuke zwangerschapskleding!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovely83, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Was van de week al wezen winkelen, maar kan echt niets leuks vinden! Vind het allemaal wat stijfjes.:)

Ik heb nu nog 2 stretch skinny's van de primark, denk dat ik deze ook nog wel een lange tijd kan blijven dragen. Alleen kunnen mijn blousjes niet echt meer.
    Verder draag ik graag midi jurkjes met sneakers eronder, vestje of colbert, heb er 2 een zwarte en een grijze.

Iemand leuke tips voor mij?

2. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ik vind de collectie van queen mum echt leuk. Ik kocht er een leuke boyfriendjeans, echt mooi! Ik vind het persoonlijk ook echt zoeken naar iets wat ik leuk vind en bij mijn stijl past. Misschien gewoon eens een grote zwangerschapswinkel binnen gaan die verschillende merken verkoopt?

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Blij te lezen dat ik niet de enige ben die het moeilijk vind.
    Zou zo eens kijken naar queen mum.

4. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Vind het ook heel moeilijk!
    Heb veel gewone kleding, maar dan een maatje groter. Broeken zijn wel positie vanwege de band en dat ze niet in mn buik porren als ik zit.

5. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Ik heb best veel van mamalicious en via asos.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik draag altijd voornamelijk mijn eigen kleding. Draag sowieso veel jurkjes of rokjes met een blousje en een blazer. Blouse valt vaak wijd en als ik tegen het einde loop draag ik ze of open of niet meer.
    Broeken draag ik wel positie en voornamelijk van H&M. Verder bestel ik veel bij asos.

7. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Love2wait is ook leuk, wel wat stoerder, ik weet niet of je daarvan houdt. Ik zag dat ze in de nieuwe collectie een paar jurkjes hebben die ook leuk zijn op sneakers.
    Ik was gisteren in een winkel met zwangerschapskleding, maar de nieuwe collecties zijn nu pas voor een klein deel binnen. Misschien zit er over een paar weken dus wel wat voor je bij! Op bellyfashion . nl hebben ze ook ruime keus.

8. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Bedankt voor de goede tips!
    Wil eea toch wel 2e hands kopen maar wil verder ook nog wel wat nieuwe dingen kopen.

Ik draag veel jurkje van king louie. Ik heb begrepen dat deze ook erg lang doorgedragen worden wat ik kan begrijpen door de zachte elastische stof. Wellicht nog een maatje groter erbij kopen.

9. petitmonsieur

23 aug 2015
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Misschien vind je het leuk om eens online te kijken, naar websites zoals asos, new look? Hema & H&M vind ik ook wel leuke basics hebben in hun webshop.

10. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Van king Louie kon ik de rokjes de hele zwangerschap dragen. En daarna ook weer prima. Verder draag ik vaak n zwangerschapsbroek met een gewone top/vestje/shirtje die wat langer valt.
    Ik vind verder de positiekleding van Noppies en H&M wel vaak leuk. Heb verder ook niet zoveel gekocht aan positiekleding. Veel gewone kleren kun je misschien nog wel aan!
    Succes

Deel Deze Pagina