Hello, ik heb een leuke outfit gezien. Moet zondag naar de Melkweg maar ik vind deze dus echt leuk met kisten er onder. Mjah, het is morgen al dinsdag en het moet toch uit Deutschland komen. Iemand ervaring met hoe snel ze zijn of iemand een soortgelijk pakje gezien hier in NL? Thx https://www.77onlineshop.de/p/styleboom-fashion-damen-off-shoulder-jumpsuit-mit-volant-aermeln-schwarz-7?prod_number=18047328-S-BK
Ik heb daar onlangs wat gekocht en het duurde ongeveer een week voor het binnen was, zou het er zelf niet op gokken als je het voor zondag nodig hebt.
Ik heb ook gelezen dat het lang duurt. Ik zie vaak leuke outfits, maar vraag me na veel reacties te hebben gelezen af of het überhaupt wel aankomt.
Hai ik heb ervaring. Kleding valt wat klein en het duurde bij mij 14 dagen eer het binnen was. Ik vind de kwaliteit niet geweldig maar ook niet slecht. Ik ga er niet weer bestellen. Iets retouren is op eigen kosten...jammer genoeg was bij mij een kledingstuk kapot. Voor de rest is de kleding wel mooi.