Tuin op het Noord-Oosten..

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 10 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Hier net zo.

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Hier komt de zon dan na 3 uur weer om het huis heen en heb ik tot laat zon. Alleen de heetste uren van de dag niet en dat vind ik helemaal niet erg

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wij hadden vroeger thuis een tuin op het NO (ongeveer 5 bij 8), huis 2 verdiepingen en zolder (weet niet hoe hoog). Vanaf een uur of 13 hadden we in de lente en herfst zon helemaal achter in de tuin. Midden in de zomer was dit al een heel stuk vroeger, vanaf 10.30 ofzo. Ik vond het altijd prima. Achterin de tuin was het warm en kon je in een zwembadje en voor in de tuin was het lekker wat koeler als het echt heet was.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jaaa wij hebben een tuin op het noordwesten, heerlijk! In de winter geen zon, nu staat de zon op de muur van de schuur en over een paar weken hebben we weer zon in de tuin. Van april tot september ongeveer staat ie echt goed in de tuin, in de zomer is de achterste helft van de tuin de hele middag vol in de zon. De voorste helft is altijd schaduw want de zon staat natuurlijk niet recht boven het huis maar hierdoor is onze huiskamer ook als het heel warm is nooit te warm. En je hebt altijd schaduw zonder gedoe met parasols ofzo. Nee echt ideaal vind ik het! Het enige waar je op moet letten is dat je op de plek waar alleen maar schaduw is geen planten zet die zon nodig hebben.

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Zo is de zon op dit moment. In de zomer schuift dat wel een uur of meer op.
    Ik vind het niet leuk, heb liever zon tot in de avond.
    Let niet op de rommel, moet nog zomerklaar gemaakt worden

6. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    Niet helemaal je vraag, maar wij hebben een tuin op het oosten.
    In eerste instantie niet helemaal wat we wilden. Maar hebben er totaal geen spijt van.
    We hebben de 'hele dag' zon. Althans, hij komt op aan de tuinkant en draait dan naar de andere kant van het huis. Hij schijnt bij ons 's middags nog tussen ons huis en dat van de buren (half vrijstaand) zodat we in de zomer tot eind van de middag zon in de tuin hebben.
    En dan is 'ie weg:(
    We hebben alleen dus geen avondzon (en moeten ons stoeltje een aantal keren verplaatsen)...

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113

Bij ons soortgelijk.
    Ideaal!

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Oh, ze zouden dat eens snel op Funda aan moeten laten passen, want dat is wel een verschil met de oude badkamer en w.c.
    Die voortuin is ook behoorlijk en daar kun je ook nog lekker zitten zo te zien!

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Nee, juist niet aanpassen! dan is het huis straks weg hahaha

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Haha, nee voor jullie is het juist goed nu, alleen als het mijn huis was wat in de verkoop stond, had ik dat meteen laten aanpassen.

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    19 maart gesprek met de hypotheekadviseur en 22 maart tweede bezichtiging met bouwonderzoek...

vet spannend :eek:

En de rente is weeer omlaag gegaan en staat nu op 3,6 %, gruwelijk.

12. Koon

Koon Niet meer actief

Ik weet niet of het al genoemd is, maar kun je niet op een zonnige dag even over de schutting blieken. Weet je gelijk of en waar er zon staat.

Deel Deze Pagina