Ik lees even mee. We wonen nu één jaar in dit huis en hebben een mega tuin ca 500m3. Toen we hier kwamen was het een oerwoud. Inmiddels ligt er een terras en groot gedeelte gras. We wilden nog grind storten, maar hier hing een redelijk kosten plaatje aan, dus hebben 1 deel nog gezaaid en het andere stuk wordt een tweede terras. Hier staat een trampoline en m'n man gaat nog een zandbak maken. Hier twee foto's toen alles omgespit is en het eerste terras werd gelegd.
Geen foto Geen idee hoe ik hem moet plaatsen... Wij hebben een zandbakschelp, trampoline met net, huisje, baby peuter schommel De schommel willen we eruit hebben iemand intressen????? Inplaats van schommel willen wij een speeltoestel om in te klimmen met een glijbaan We hebben een stukje gras in de tuin.
@Meintje: Zo dat klinkt echt als een kinderparadijs, leuk zeg! @Loki: Leuk al dat speelgoed, zoals jij die trampoline hebt had ik het ook in mijn hoofd. @Tamio: Wat een super leuk huisje zeg! En die inrichting, echt gaaf! Zoiets zou ik ook wel willen, alleen tis echt duur. Misschien dat mijn man het zelf wel kan maken. Hij is erg handig. @Minime: Wat een leuke foto van jullie ventje op dat gras, lief! Wij willen de tuin idd ook half om half doen. @Rozemarijke: Dat kan idd ook nog van die rollen gras, staat meteen ook wat mooier dan zo'n lege vlakte. @Mirro: Ik dacht al dat er al een topic hierover was, maar kon hem niet meer terug vinden, bedankt! @G89: Wat een grote tuin hebben jullie zeg! Verder bedankt voor alle reacties, maar fotos zijn nog welkom hoor! Leuk om te zien Ik heb alleen veel verhalen gehoord over dat trampolines onveilig zijn. Hoe kijken jullie daar tegenaan?
Hier even een paar foto's. Het achter stuk hebben we pas gezaaid. Deze week hebben we zand gestort voor het terras. Ook komt er nog een gedeelte met wat grind. Wat betreft de trampoline. Hier komt nog en veiligheidsnet omheen. Zoontje vindt het fantastisch.