Iemadn bekend met het afas circustheater in den Haag? 2e rang op rij 33.... zie je dan nog iets? Zijn deze plekken te doen of zonde van het geld? Zie plaatsen in de rode cirkel. En zouden jullie een musical doen met kinderen van 8 en 11 jaar oud? 79 euro per kaartje. Vind het best een hoop geld maar ook weer een hele belevenis....
In het midden zie je op rij 33 best nog wat, maar geen idee hoe dat vanaf de zijkant is… Weet niet of plekken in het midden nog beschikbaar zijn op een andere datum? (Bij The Lion King had ik destijds spijt dat ik mijn oudste dochter niet bij me had. )
Ik weet niets over de plekken maar wilde toch even reageren. Ik was 11 jaar oud toen mijn ouders me meenemen naar Miss Saigon in het circustheater. Ook nog een volwassen musical maar wat heb ik mijn ogen uitgekeken in het theater. Ik vond het geweldig! Dus ik zou het zeker aandurven
Ik zou persoonlijk voor een andere pkek gaan. Ik wil altijd in het middenstuk zitten. Ik heb ook getwijfeld om mijn zoon van 8 mee te nemen naar alladin. Ik vind het ook best prijzig en heb besloten dat ik nog ff wacht omdat ik niet zeker weet of hij het net zo kan waarderen als zijn moeder
Kinderen meenemen, zeker weten! Ben zelf ook al als kind meegenomen en heb mijn kinderen ook regelmatig meegenomen. Ik ga niet heel vaak, dus als ik ga, wil ik wel goede plaatsen, dus nee, die plek zou ik overslaan. Tm rij 10 a 12 prima, verder niet. Je kunt amper meer gezichtsuitdrukkingen zien en zo. Als je gaat en je hebt de laatste voorstelling, loop dan even linksom het gebouw naar de artiesten uitgang. Leuk voor je kid(s) om nog even met de spelers op de foto te gaan.
Wij zaten met onze kinderen toen 5,9 en 10. Op rij 23. Zou zo weer doen. Alle geld waard. Onze kinderen hebben nog steeds over. Wij waren bij lion king. Heb geen ervaring met die plek. Wij boeken ook voor ons zelf altijd in midden.
Wij zaten bij de Lion King ook aan de zijkant, wel aan de rechterkant en dichterbij het podium. De zaal is niet heel erg groot, dus volgens mij kun je het op de door jou aangegeven plaatsen nog prima zien. Onze dochter was toen 9 jaar oud en die vond het prachtig!
Ik heb die musical ook gezien als kind. Maar wij zaten dus letterlijk op de aller achterste rij, dat is echt wel heel ver weg van het podium. Ik ga alleen voor 1e rang kaarten en dan ook nog eigenlijk voor de beste helft van die plekken. Ik zou deze dan ook niet doen en verder weg in de tijd boeken voor betere plekken.
Haha ik ging ook al vanaf mn 8e ofzo met mn moeder naar musicals. Maar Miss Saigon mocht ik niet. Vond mijn moeder te heftig, ook al was ik toen ook 10 of 11 vond ik heel jammer. Kende de muziek wel van binnen en buiten. Heb hem een paar jaar geleden alsnog gezien.
Thanks. Rijen in het midden zijn allemaal 1e rang en 97 euro per kaartje. Dat vind ik te duur en musical loopt tm januari, dan stopt hij dus helaas weinig keus. De zitplaatsen die ik omcirkeld heb zijn volgens mij op het balkon. Ik ga nog even denken.....
Denk eerlijk gezegd dat ze hem wel door laten lopen hoor! Was bij Lion king en ciske de rat toch ook zo?! Voor TS, ik zou die plaatsen gewoon boeken. Wij hebben op het balkon gezeten, was geloof ik 40 euro per kaartje en konden alles prima zien!
Wij hebben in het circustheater vaker op de bovenste rijen (1x in het midden, 1x rechts) gezeten en ik vond het altijd prima te zien vanaf daar. Je zit hoger, dus prima zicht en ook het podium is groot, dus het meeste kun je vanaf de zijkanten prima zien. Ik zou denk alleen zelf gaan voor de stoelen in rij 34, plek 3 t/m 5. Dan zit je toch wat meer in het midden.
Bij The Lion King had ik niet het idee dat ik iets miste doordat we de gezichtsuitdrukking minder/niet konden zien, de kostuums en houding ed vingen dat wel op. Geen idee hoe dat bij Aladdin is?
Volgens mij is het goed te doen. T is lang geleden dat ik daar was en we zaten toen in het middenstuk. Sowieso een geweldige belevenis voor de kinderen.