Hier ook gluurburen haha (vooral buurvrouw dan). Tuinposters hebben al heel wat van het zicht weggenomen en ik let er verder maar niet meer op. De buren aan de andere kant van mijn buren hebben er planken tussen gemaakt, dus die hebben echt helemaal geen inkijk meer.
kun je er geen leuke grote plantenbakken aan hangen of van die grote decoratievlinders? precies op de plek van de openingen
Ik zou er van dat geweven doek tussen zetten, maar dat moet je natuurlijk wel even aan je buren voorleggen. Indien ze niet akkoord gaan, zit er niets anders op dan er toch iets van wilgen delen of riet voor te zetten.
Super irritant wij hebben dat probleem dus ook. Ik heb her en der tuinpostefs gehangen en ook een tijdje van die goedkope rieten matjes tussen gedaan in overleg met buurvrouw. In het begin zag het er mooi uit naatja ze waaien weg en vallen uitelkaar op een gegeven moment. Nu wil ik van die superplatge stukken hout kopen en erop spijkeren...of het er mooi uit zal zien moet ik nog ondervinden
Zelf zou ik voor decoraties kiezen om het meeste af te schermen (en de buren er op aanspreken dat je het niet nodig vind dat ze in jouw tuin kijken) Maar misschien is dit ook een oplossing, extra latjes ertussen.