Goeie morgen, mijn vriend is op zoek naar een gas barbecue. We zijn overal al aan het zoeken geweest maar nergens te vinden. En due hele grote is niks vind m'n vriend. Een kleintje die eigenlijk maar voor 1 persoon is , is weer te klein. Er moet een gasfles aan kunnen. Weet iemand hier een site waar je ze kunt bestellen? Gewoon een leuke betaalbare! Alvast bedankt!
Vrijbuiter? Daar hebben wij onze campingaz bbq gekocht vorig jaar. En een paar weken geleden een kleintje voor op de camping. Een Cadac 2 is ook erg mooi, maar wel wat duurder. Kun je ook veel dingen bij kopen als een paellapan en pizzasteen enzo.
Wij hebben een gas bbq van weber, wel een buitenkeuken dus een grote. Ik zou geen kleine meer willen! Moet zeggen dat wij hem ook enorm veel gebruiken, zodra het droog weer is en niet te koud bereid ik ons vlees en vis op de bbq en de groentes op de gril.
Dankjewel voor jullie reacties! Maar m'n vriend wil d'r echt niet te veel aan uit geven, Helaas lukt het mij niet om hier een foto ervan te plaatsen van een voorbeeld. Jammer!
Ik geloof dat ik er een zag in t krantje van blokker of leen bakker, was niet al te duur al ligt het er natuurlijk aan wat je onder duur verstaat...