Op het kdv waar ik werk gebruiken we de Bloom kinderstoel. We gebruikten deze altijd zonder het blad en schoven hem dan aan tafel. Voor een van de kinderen lijkt het me fijn toch het weekblad erop te zetten. Maar het aanhechtingspunt om het blad vast te zetten is hetzelfde punt als dat voor het vastmaken van het riempje. Zonder riempje is het voor hem niet veilig, hij is nog vrij klein en kan dan onderuit zakken. De gebruiksaanwijzing bracht ons ook niet veel verder. Dus hebben we het blad er maar weer afgehaald en behelpen ons. Toch vind ik het vreemd dat dit op een stoel van ruim 300 euro niet zou kunnen, het blad EN het riempje bevestigen. Misschien hebben we iets over het hoofd gezien. Wie heeft deze stoel thuis en heeft hier ervaring mee?
http://www.gardo.nl/upload/pdf/handleiding/fresco_guide_EU.pdf Op pagina i7 Plaatje C5 zie je dat je het "klipje" in het voetje van de stang kan schuiven. Dan schuifje het voetje in het gleufje in de zitting. Hopelijk begrijp je hoe ik het bedoel. Succes!