Mijn man en ik willen weer eens een dagje eruit en nou willen we eigenlijk morgen naar Oberhausen,CentrO Is het in Duitsland net zo makkelijk als hier dat je ergens een flesje kunt opwarmen , zoals hier bij v&d en Ikea enz dat er een magnetron staat ? Het zal best in orde komen maar ik wil graag altijd overal op voorbereid zijn
Gewoon ergens in een restaurant gekookt water vragen, aanlengen met spa blauw oid wat je meeneemt en je kan gewoon zelf een flesje maken. Als je het laat opwarmen is het vaak veel te heet of juist weer niet.
Ik zou ook een thermofles met gekookt water meenemen. Dan weet je zeker dat je water hebt voor je flesjes. Shopze!!
Ja gewoon in de foodplaza bij bijv de mac! laten opwarmen...je hebt ook mooie verschoonruimtes daar trouwens....veel plezier
bij galeria heb je die mogelijkheid wel. en anders is er vast wle een van de restauranst in de coca cola oase die hem ff wil warmen bijv bij de starbucks
In het Centro Oberhausen mogelijkheden zat om je fles op te laten warmen. Wens jullie heel heel erg veel plezier daar.
incl. de ruimere parkeerplaatsen voor gezinnen! Al heb je die hier nu ook bij de Lidl, die gebruikt worden door de middelbare leeftijdsgroep met een dikke Audi
ze hebben daar wel 10 of 15 tenten naast elkaar in een speciaal eet gedeelte. Er is er vast wel een die het voor je warm wilt maken. Verder vond ik centrO niet erg bijzonder, had er meer van verwacht, maar veel plezier morgen!
Wij zijn er al vaker geweest , maar nu voor het eerst ,met de kleine Ik denk ook wel dat er in de coca cola oase ergens een gelegenheid zal zijn maar je weet tenslotte maar nooit vandaar mijn vraag Maar aan alle reacties te lezen hoef ik me er nie druk om te maken en kunnen we lekker er uit met zijn 3- tjes