Hallo! Vanmiddag ben ik heel enthousiast de tuinmeubels gaan verven met tuinbeits.. Het spetterde een beetje op mijn broek, maar ik dacht dat dat er makkelijk uit te krijgen was, niet dus .. Heb ossengalzeep gebruikt, maar de spetters blijven zichtbaar.. Het is een donkergroene broek, heeft iemand DE tip om de vlekken eruit te krijgen? Alvast bedankt!
Ik heb ook onze bijkeukenbuitenkant geverfd met beits en ik heb er oude kleren bij aangetrokken. Ik zat ook helemaal onder naderhand dus dat is aan jou een tip voor de volgende keer. (Maar daar heb je nu niks aan...) Geen idee hoe je het er uit kunt krijgen...
Dat heb ik gister al geprobeerd, maar helpt niet.. Volgens mij is het niet meer schoon te krijgen.. Heb het inmiddels al 3 keer gewassen met verschillende vlekkenverwijderaars, maar het helpt allemaal niets..
dus water en ammonia heb je ook al geprobeerd? aangezien ik daar ook beits van uit mijn blauwe broek heb gekregen. Plus dat het het bekendste middel is om beits uit stof te verwijderen.