Tuinbroek bij 5-jarige

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door monkeylove, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ooh kan heel stoer staan hoor! Met een leuk shirt en de juiste gympen ;) En vind ze het leukste als je de bovenste flap zeg maar los laat hangen naar beneden! Dus de bandjes niet over zijn schouders maar gewoon langs zijn benen laten hangen (okee, klinkt een beetje apart dit ;))..
    Ik zit er zelfs voor mezelf aan te denken om er van de zomer eentje te kopen! :D

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik vind het wel kunnen voor niet zindelijke kindjes en voor kindjes die handig genoeg zijn om ze zelf heel gemakkelijk te openen. Zit een kindje ertussenin? Dan vooral niet doen haha.

Ik vind het zelf heel stoer voor mijn dochter. Ze is absoluut geen meisje meisje. Zou haar geweldig staan.

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik vind het echt geen gezicht, ook niet bij kleinere kindjes overigens...

4. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.196
    177
    63
    NULL
    NULL
    Ik vind het hartstikke stoer hoor. En voor meiden kan het ook heel leuk zijn :)

En naar de wc gaan is volgens mij niet zo moeilijk hoor, beetje afhankelijk van hoe ruim de schouderbanden (weet even de juiste benaming niet) zijn. Maar een meisje dat ik opvang laat ze gewoon van dr schouders afzakken, hoeft helemaal niks los te maken.

(Overigens heb ik zelf vorig jaar ook een tuinbroek gekocht :) :p Dan wel een 50's/retro variant, dus niet zo eentje die ik als kind aan moest haha. En hij zit echt heerlijk :D)

5. Aylen

Aylen Niet meer actief

Tuinbroeken zijn gewoon awesome. Doen!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik vind ze heel leuk, ik zeg doen.

Mijn jongste van 2,5 heeft er ook 1. Staat haar zo schattig. Ze heeft een kort exemplaar (korte pijpen) die vind ik bij meisjes wat leuker.

7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.373
    17.297
    113
    ik vind ze ook leuk voor zoonlief (4jaar) maar lijkt me zo onhandig met toiletbezoekjes...

8. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ik heb van de week een korte gekocht voor mijn 3 jarige dochter.
    Vind het leuk staan!

9. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    dat kan bij een tuinbroek toch niet?
    Dan zakt hij af.

10. annetje83

annetje83 Lid

22 apr 2012
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat kan toch alleen met bretels?

11. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.261
    6.157
    113
    Ik was 16 en liep in tuinbroeken Ok ik had ook blauw haar toen.:p
    Maar ik vind tuinbroeken leuk.
    Echte dan he, van die jumpsuits die nu 'in' zijn vind ik echt afschuwelijk.

12. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Bij ons op school mogen ze geen tuinbroek dragen. De schouderbanden belanden te vaak in de wc.

13. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Mijn zoon krijgt er geen en wil er ook geen vermoed ik.
    Als hij een tuinbroek zou dragen dan wordt hij zeker nog jonger geschat dan hij al is en daar heeft hij echt een hekel aan.
    en bij smalle kinderen staat het ook niet vind ik.

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    als je een leuke vind, geef ff een gil! :D ik zoek er ook nog 1 voor mn kleine meid :p

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mijn knul lijkt er juist iets breder in zeg maar. ook erg smal ventje maar met een tuinbroek lijkt hij nog een beetje body te hebben :p staat m heel goed zelfs.

o en met een tuinbroek heb ik bij mn zoon ook niet meer t probleem dat zn broeken van zn kont(geen kont eigenlijk:p)) af blijven zakken :D:D

16. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Leuk juist!
    Vrolijk gekleurde shirt en schoenen. Kan best!

17. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    We moeten eens af van het idee dat een kind eruit moet zien als een kleine volwassene :) Doen dus!
    Wat toiletbezoekjes betreft, mijn zoon heeft een gebreide tuinbroek (en nee, die trek ik hem naar school niet meer aan als hij 5 is ;) ) en hij vindt het juist ideaal. Hij doet zijn schouders naar beneden en trekt de banden van zijn schouders, klaar.

18. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Oooh zo leuk he.
    Ik zag ze op deze site ook in het groen gestreept,ik ga er 2 bestellen voor onze zoon.
    Hij heeft er nu nog 1 maar die is bijna te klein.
    In de zomer heeft hij er ook 1 met korte pijpen,stoer shirt en gympen eronder en klaar.
    Hij heeft ook zo'n rockabilly petje erbij,echt super.

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Waarom niet, kan prima, je ziet ze weer steeds meer.
    Toen ik een jaar of 12 was waren die dingen ook mode, had ik er ook eentje, net al veel andere leeftijdsgenootjes.

20. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    waarom niet, ik ga er ook een van kopen. op school is het denk ik wel lastig.maar verder helemaal prima.

Deel Deze Pagina