Oh meiden, ik was gisteren bij de vk en beeb liet zich niet.tussen de benen kijken... Ik ben benieuwd of jullie een voor gevoel hadden en of dit klopte! Denk zelf dat we weer een dochter krijgen.. man denk zoon...
Nu ben ik nog ni ver natuurlijk maar bij mijn eerste dacht ik echt een jongetje te krijgen. Toen mijn gyn zei dat het een meisje was kon ik het echt ni geloven. Die moest het echt laten zien en ik heb toch even moeten wennen. Maar was er wel blij mee ��
Ik wist zeker dat ik een jongetje in mijn buik had! En dat was ook zo Toen de verloskundige het zei was ik niet eens verrast of verbaasd maar meer, o nou dat dacht ik al
Ik wist bij beide zwangerschappen 100% zeker dat het een meisje was. Bij de eerste had ik gelijk, bij de tweede.....nouja zie banner
Ik wist al vanaf t begin dat ik een meisje zou krijgen, was r heilig van overtuigd. Vind mezelf ook echt een meisjes-mama. Hoor t me nog zeggen bij de echo: ik zei het toch, een meisje! En mijn vriend: geweldig, mooi, ja mooi, leuk, geweldig
Bij onze 1e wist ik het 100% zeker dat het een meid zou worden, was ook zo Met deze 2 was ik voor 85% zeker dat het 2 meiden zou zijn. En tsja wederom is het zo
Ik moet nog even afwachten, nub zegt meisje. Maar daar ga ik niet 100% van uit. Als 20 weken ook meisje zegt geloof ik het pas
Ik was heilig overtuigt dat er een jongetje in mijn buik zou zitten. Vriend zei vanaf dag 1 : "oh dit word een meisje. Ik voel het gewoon" En hij had gelijk !
Haha bij onze geslachtsbepaling van deze knul was mijn eerste gedachte: ehh een jongen...tja...dat kan natuurlijk ook nog...(en vervolgens: wauw een jongen, te gek!!) Mijn man reageerde bij deze geslachtsbepaling met: yessss ik ga een legotrein kopen Tot nog toe heb ik nog steeds het idee dat ik meer een meisjesmama ben, wat niet maakt dat onze knul minder welkom is. Maar ik ben erg benieuwd of ik ook goed ben in voetballen, met auto's spelen etc. als dat ik ben met babypoppen, haartjes invlechten etc. We gaan het meemaken Wie weet komt er wel een verborgen kant van mij naar boven
Bij de eerste hadden we geen geslachtsbepaling laten doen. Ik was ervan overtuigd dat het een jongen was. Bleek een meisje. Bij de tweede wel geslachtsbepaling laten doen en daar dacht ik van te voren ook dat het een jongen zou zijn en dat bleek toen wel het geval.
Wij dachten bij de eerste een jongen(geen geslachtsbepaling gedaan)en het bleek een meisje, bij deze zwangerschap geen voorgevoel en bleek ook een meisje.
Ik kan helaas maar 1x stemmen dus heb optie 2 gestemd. Bij ons zoontje wist ik gewoon dat het een jongetje was. Bij deze zwangerschap zei mijn voorgevoel een meisje en dat klopt ook (als het goed is).
Wij hadden echt geen idee! Twee-eiige tweeling dus kon echt alle kanten op. Wel kon ik me altijd meer een voorstelling van een meisje maken dan van een jongen, ik denk omdat ik echt een meisje-meisje ben. Inmiddels weten we dat onze tweeling een jongen en meisje te zijn, superleuk natuurlijk! Wij konden ons geluk niet op bij de geslachtsbepaling. Vanaf het moment dat ik het hoorde zag ik het ook gelijk helemaal voor me.. ons koningskoppel
Bij mijn dochter was het eerste gevoel : een meisje. Maar toen werd er door mensen in de omgeving gedacht dat het een jongen zou worden. Want: naar voor staande buik, niet misselijk, mooie huid.. En nog meer van die bakerspraatjes Dus toen begon ik te twijfelen. Maar bij de echo bleek het toch een meid! Nu bij deze zwangerschap denk ik weer een meisje.. Ben benieuwd of mijn voorgevoel klopt! Over een paar weekjes weten we het..
Mijn voorgevoel zat er volkomen naast! Was er heilig van overtuigd dat we een jongetje zouden krijgen, maar het is toch echt een meisje! Wel heb ik altijd gedacht dat mijn eerste kind een dochter zou zijn, maar ja toen ik eenmaal zwanger werd dacht ik dat het een jongen was. Ach ja, het maakt me ook allemaal niet. Een kindje mogen krijgen is sowieso een wonder .