Ik heb zaterdag een thema feest (neon/blacklight) en wil een topje wat ik heb wat pimpen met neon kleurig lint. Liefst neon blauw, geel, groen en roze. Nu kan ik op internet wel wat vinden maar dan heb ik of hoge verzendkosten óf het is niet op tijd binnen. Iemand enig idee waar ik dit in de winkel kan kopen? En per meter? Ik heb namelijk maar heel weinig nodig, wil alleen rond de schouders om de bandjes zeg maar een strikje maken en eventueel wat lint om in een vlecht/vissegraad te verwerken.
In kleine hoeveelheden zou ik zeggen op de markt. Hier laatst bij de big bazar een soort wol' maar dan dikker en van stof gekocht in neonkleurtjes, erg leuk en 1,89 per bol.
Ik heb volgens mij bij de action wel die kleuren veters gezien... Verder heb je in de meeste steden wel een winkel met hobby spullen en stoggen Net zoiets als Pipoos Dan kun je er zo naartoe
Hier misschien? Daar haal ik mijn linten vandaan voor mijn taartdrums ... Webwinkel in linten | Lint kopen doet u hier | Leuke lintjes
Action, Big bazar, Bristol en Xenos hebben we hier allemaal Ook zit hier zo'n soort hobby winkel. Dat wordt morgen even de stad in. Dank jullie wel voor het mee denken!