tuinhekje

Discussie in 'De lounge' gestart door jetteke, 10 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Kennelijk is mijn oorspronkelijke bericht verdwenen dus ik probeer het nog een keer.

Wij willen tuinhekjes laten plaatsen om te voorkomen dat onze jongen te ver van huis komt. Wij zijn niet zo heel handig dus we wilden het laten plaatsen. Dat blijkt wel heel duur te zijn?

Hebben jullie tuinhekjes? Zelf gedaan of laten doen? Van wat voor materiaal en ben je daar tevreden over?

NB: Heb gisteren een reactie gelezen vsan iemand die vertelede over bloembakken (waarvoor dank). Andrere reacties heb ik dus niet gezien.
    Wij hebben trouwens een vrij grote tuin...

2. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    wil je echt alleen een hekje?
    of om je complete tuin een schutting?

3. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Wij hebben al een schutting. We willen hekjes op de plekken waar onze jongen de tuin uitkan. Er moeten ook deurtjes in om er met de fietsen hoorheel te komen. Dat laatste schijnt erg duur te zijn...

4. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Wij hebben een hekje zelf gemaakt, althans is mijn man momenteel op dit moment aan het plaatsen.Hij heeft van roestvrijstaal een frame gemaakt waar het hekje aan vast komt en ook een frame van het hekje zelf, daar maakt hij van hardhout weer delen op, een heel karwei en ivm met roestvrijstaal vrij duur(gelukkig werkt hij met roestvrijstaal en de reststukken kon hij dus gratis gebruiken.) de combi hardhout/rvs is wel een erg mooi gezicht.is duurzaam en staat chique.

maar als je een kantenklaar hekje koopt bij een gemiddelde bouwmarkt is dat toch niet zo duur?En via marktplaats of via via kun je vast wel aan een handig iemand komen die hem voor je wil plaatsen?

5. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Handig zo'n man!!!
    Punt is dat het inderdaad veel werk is manuren niet echt goedkoop zijn. Als je het officieel wilt doen dan....

Deel Deze Pagina