jaja het was vandaag de grote dag mijn vriend heeft vandaag eindelijk al z'n schulden in 1x betaald dus is nu oficieel schuldvrij nu eindelijk geen gezeur meer en kregen nog even 2700 euro terug wheeeeee zo maar ff shoppen
Wauw marline! Echt jij en je mannetje gefeliciteerd! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn! Ik zou ook lekker even shoppen van dat geld! Even wat leuks voor jezelf en voor youame en dice kopen hihi
Geweldig Marline. Nu echt een streep onder de ellende van de afgelopen jaren. Veel plezier ermee. Vanavond vast en zeker een klein feestje met manlief? Shop ze!
Joepieee gefeliciteerd Marline en man! Mijn vriend heeft na 2,5 jaar ook toen zijn schulden afbetaald en dat voelt goeeeeeed. Heel veel plezier gewenst met dit heugelijke feit!
heey meiden heel erg bedankt we zijn even de stad ingeweest manlief nieuwe schoenen en 2 broeken ik 2 nieuwe broeken(morgen laarzen kopen youame broek en shirt (morgen nieuwe laarsjes) dice nieuwe jas en broek de rest een gedeelte op de spaar rekening van de kids en de rest op onze spaar rekening