Een neefje van me is net 1 jaar geworden en heeft een zandbak van zijn opa en oma gekregen. Alleen de zandbak dus en geen zand en worteldoek. Wat vinden jullie daar nou van? Als ze zeggen een zandbak neem ik aan dat daar ook het zand en worteldoek bij zit en niet dat je er zelf nog weer achteraan moet en geld bij moet leggen toch? Dacht eerst dat ze een grapje maakte maar dat was dus niet zo.
Dat zit er idd niet bij. Zand kost niet veel hoor (gewoon speelzand) en worteldoek is in veel gevallen niet nodig als het om een plastic bakj gaat maar als het echt om ene houten zandbak e.d. gaat wel.
maar als zeggen tegen haar zeggen hij krijgt van ons een zandbak, ga je ervan uit dat ze ook alles regelen en niet alleen de houten zandbak
ik vind het wel dom. dat is hetzelfde als iemand een elektrisch spel te geven, en dan geen batterijen erbij geven. dan geef je dus maar een half cadeau, want de ouders moeten zelf nog voor batterijen zorgen. en in jou geval dus nog voor zand en een worteldoek...
Ik vind het ook niet raar hoor. Ze hebben er toch de moeite voor genomen om een leuk kadootje te kopen.
Alhoewel ik vind dat een zandbak op zich al een mooi cadeau is, vind ik het niet geven van zand en eventueel worteldoek toch ook een beetje raar, idd een beetje alsof het maar een half cadeau is. Nu kost dat zand wel niet zoveel maar als je nu bijvoorbeeld de centen niet hebt voor de worteldoek en het zand, dan staat de zandbak daar maar te staan... Ik zou iig het zand en de worteldoek erbij geven, kan het kindje tenminste meteen gaan spelen ook!
ik vind het helemaal niet raar! Lief dat ze een kado geven toch! en altijd beter dan alleen worteldoek en/of alleen zand lol! Ik denk dus ben tevreden met wat je krijgt!
ik vind het wel een beetje vreemd, overleg dan van te voren zodat je bv zelf ook van te voren al het zand kan kopen als dat te duur voor hun zou worden, nu krijgt je neefje een kado en elk kind wil toch gelijk met z,n kado spelen?En dat kan nu niet.Een beetje sneu.
Ik denk dat ze daar helemaal niet bij hebben stil gestaan En ik denk ook dat met dit soort dingen geldt: Als je de mensen leuk vindt maakt het niks uit en als je ze minder aardig vind is het raar.
Nou ik vind het helemaal raar. Het is toch leuk dat ze een zandbak geven? Het komt er ondankbaar op mij even, wees blij dat ze íets geven
ik zeg altijd maar zo een gegeven paard moet je niet ind e bek kijken en wat kost speelzand nou helemaal 2,50 per zak van 20 kilo
Tja een zandbak is wel een leuk idee, maar dan weet je ook dat een kind direct er gebruik van wilt maken, dus ik zou het inc zand en worteldoek kan hij/zij het direct gebruiken.
Ik denk dat ik precies hetzelfde had gedaan......maar dan onbewust. Niet aan denken dat dat er bij "hoort".......Denk dat het onbewust gedaan is!
Ikzelf vind het ook een beetje raar hoor. Ene kant lief natuurlijk, een leuk kado. Maar de ouders moeten idd zorgen voor zand en worteldoek. Maar goed, gelukkig gaat het niet over veel geld wat het nog kost!