Hoi meiden, 8 januari organiseer ik een babyshower voor mijn schoonzusje. 19 februari is ze uitgerekend. Ik heb bij de uitnodigingen briefpapier gedaan met de vraag of iedereen daar een leuk versje en een goede tip of een goed advies voor de kersverse mama (ouders). Allemaal leuk dat ik dit bedacht heb, maar ik wil dus wel een originele tip / advies op dat blaadje zetten (versje heb ik al). Ik kan een heleboel tips en adviezen bedenken, maar die vind ik niet origineel genoeg Wie kan me helpen? Als je nog leuke ideeën hebt voor de babayshower zelf, dan zijn die natuurlijk ook welkom Liefs Tamara
Hoor je het??? Nee goed luisteren! Hoor je t nu dan?? Nee nog niet?? Heerlijk he?! Die stilte.... Geniet er van, xxxx, .......
Je pasgeboren kind lijkt meer op een verfrommelde alien dan op een schattige baby. Maar maak je geen zorgen: als het bij is getrokken is hij of zij de mooiste baby ter wereld.
emergency line voor als ze het even niet meer ziet zitten, zin heeft in een roddel, een kletsprratje of een kifterijtje.... een roodkaartje met daarachter op het url van zp
If your kids are giving you a headache, follow the directions on the aspirin bottle, especially the part that says, "keep away from children." hihihi
Laat stikkers maken, of koop ze. Of maak ze zelf. Hoe dan ook; de stikkers kunnen in de agenda geplakt worden en vertegenwoordigen het welbekende "kruis door de dag". In dit geval dus een dag voor mama zelf, papa zelf. Als je de stikkers zelf maakt, kun je ze ook alvast invullen. Tegoed bonnetje voor een keer oppassen, maar ook voor een fijne handmassage, hoofd, voeten, compleet. Een dagje sauna. Dat soort dingen. Het is niet echt een tip natuurlijk. Hoewel de tip hierin kan zijn; vergeet niet aan jezelf te denken!