Ik ben klaar met het scheren van mijn benen. Nu ben ik beginnen met harsen..... Niet mijn ding! Nu wil ik een ladyshave proberen.... Maar welke?! Welke is fijn? Welke niet?
Braun heeft goede epilators, maar daar ben ik ook allang klaar mee! Heb een ipl van lumea en nu al maandenlang glad niks anders voor mij meer!
Ladyshave is inderdaad gewoon een scheerapparaat, maar dan voor vrouwen. Ik gebruik al jaren voor mijn benen/ armen/ onderbuik een epilator van philips. Ik kan niet meer zonder. Ja, eerste keer doet het vreselijk pijn, maar nu ben ik eraan gewend. Ik gebruik de ladyshave voor down under en okselhaartjes. Ik heb beiden van het merk Philips voor jaren en ik gebruik het meerdere malen per week/weken. Na jaren werken ze nog steeds goed. Enkel is het mesje van de ladyshave versleten, dus misschien koop ik nog een nieuwe
ik heb ook een philips epileerapparaat... Tot dusver bevalt het me echt prima! Vooral onder de oksels
Onder de 30 euro heb je echt geen goed apparaat leert mij ervaring. Ik heb een ladyshave en epilator in 1 apparaat van Philips, was toen destijds dat ik hem koopte 80 euro in de aanbieding. En hij heeft het meer dan 10 jaar uitstekend gedaan. Alleen de mesjes zijn nu minder scherp.
Dames bedankt! Hier kan ik wat mee! BRAUN epillator Silk-épil Epilator 1170 Ik zie deze net staan, zou het wat zijn?