katten aangeboden

Discussie in 'De lounge' gestart door bwoe, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwoe

bwoe Actief lid

14 jun 2009
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik (en voornamelijk mijn man) heb de knoop door moeten hakken; de katten moeten echt weg...

Na mijn vorige topic, http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/246401-mijn-2-katten-moeten-weg.html heb ik vanalles geprobeerd om de allergische reacties tegen te gaan maar niks heeft geholpen :( en dat is echt verschrikkelijk. Maar mijn dochter gaat voor...

Dus bij deze bied ik mijn 2 vreselijk lieve, totaal gezonde en probleemloze katten aan. Ze zijn 100% zindelijk en dol op kroelen. Het is een pers van 3 jaar en een huis-tuin-keukenkat van 4 jaar.

Mocht je interesse hebben, stuur dan een pb met wat gegevens over jezelf :) Ik stuur dan een reactie terug met extra gegevens over een of beide katten met een foto erbij.

Ik hoop echt van harte dat een van jullie een liefdevol plekje kan bieden. Dat maakt het voor mij misschien iets minder moeilijk om ze weg te doen....

2. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Wij zoeken een poes voor binnen (geen kater) Met lange haren. Hoe oud maakt niet zoveel uit, we dachten aan een maincoon. Weet niet hoe een pers eruit ziet? Ook met lange haren?

Veel liefde zal die zeker krijgen, we zijn maar 3 dagen in de week een halve dag van huis en verder meestal thuis met de kleine meid.

1 nadeel, het moet geen buitenkat zijn want we willen hem voorlopig binnen houden, pas in het nieuwe huis willen we hem naar buiten doen en dan moeten we eerst deze verkocht hebben.

liefs

3. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Het is dat ik al 2 poezen heb, anders had ik ze van harte welkom geheten!! ben dol op katten! veel succes met het vinden van een goed huisje voor je katten..

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Jammer dat je afscheid van ze moet nemen, helaas kan ik je niet helpen maar veel succes met een geschikt baasje zoeken!

5. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    das wel erg jammer dat je ze weg moet doen.
    hoop dat je een nieuwehuisje voor hun kunt vinden.
    vrouwtjeromy
    zo ziet een maine coon uit.
    mantjes worden groter en wegen bijna iets van 9 kilo.
    je kunt het allemaal vinden op internet over deze mooie beesie,
    wij willen later namelijk ook van zulke beesies.
    maar we w8 nu eerst omdat we nog een kat hebben en die is altijd allen geweest.

6. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    Offtopic: Volgens mij weet vrouwtjeromy wel hoe een Maine Coon eruit ziet maar niet hoe een pers eruit ziet..
    Een pers heeft eigenlijk niet echt een snuit (ze zijn een soort van tegen de muur aan gelopen hahaha) verder zijn ze langharig en is een Maine Coon een halflanghaar. Ik kan je werkelijk alles over de Maine Coon vertellen aangezien ik deze prachtige dieren fok en show ;)

Ontopic: Ik hoop dat je snel een goed tehuis vind voor je katten, ik weet door ervaring heel goed dat het vervelend is al je noodgedwongen een kat moet herplaatsen maar als je er goede mensen voor vind geeft dat ook een heerlijk gevoel.
    Als je pers met stamboom is kun je deze wellicht op www.kittentekoop.nl zetten bij herplaatsers. Maar leuker is natuurlijk als je een huis kunt vinden waar je ze samen kan plaatsen.. Succes ermee!

7. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    o sorry wist ik niet .
    en ik weet dat het erg mooie beesie zijn,

Deel Deze Pagina